Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skifter dere hudpleieserie ofte, eller fortsetter dere med den hudkremen dere bruker selv om den ikke er "perfekt".

Eller har dere funnet den perfekte hudleieserien?

Hvor lenge bruker dere ev en serie før dere prøver noe annet?

og finnes det noen perfekt hudpleieserie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den perfekte serien for meg er en kombo av produkter: MD Formulations rens, ProActive toner, Clinique dagkrem og Vichy Nattkrem. Samt ansiktsmaske fra Decleor, skrubb fra Body Shop og Bare Vitamins primer.

Hvis jeg kun kan nevne en serie hvor alle produktene er tilnærmet perfekte, så må det bli ProActive.

Likevel skifter jeg hudpleieserie titt og ofte, avhengig av penger, humør, tilgjengelighet, tilbud etc. Og når jeg først har svidd av penger på en serie fra Vichy/Shiseido/Biotherm etc, så bruker jeg den opp før jeg investerer i ny. Selv om jeg merker at den ikke er perfekt for huden min..

Når jeg tenker meg om, er jo det ganske idiotisk, i og med at jeg har funnet nøkkelen til fin hud etter mange års leting. Klarer vel ikke å stoppe vanen med å teste ut dritt hele tiden!

Skrevet

Hvis jeg ikke var 100% fornøyd ville jeg fortsatt å lete. Hvor lenge jeg prøver en krem/serie kan variere, hvis jeg skulle være svært misfornøyd kan det være jeg slutter raskt, men vanligvis bruker jeg opp krukken før jeg evt bytter. Forøvrig har jeg funnet den perfekte serien for meg, det er Olay og den har jeg brukt i mange år og har ingen planer om å bytte.

Gjest hufse-tufsa
Skrevet (endret)

Jeg vil ikke si jeg bytter ofte, men jeg forsøker å variere etter hva huden trenger. Stort sett bruker jeg salongprodukter som Dermalogica etc. Jeg foretrekker produkter uten tilsatt parfyme, og har også brukt en del fra Clinique. Foretrekker kvalitet fremfor kvantitet. Tror det er mange bra produkter på markedet, det gjelder bare å finne det som man trives med selv.

Endret av hufse-tufsa
Skrevet

Jeg har skiftet jevnt før jeg fant noe som virkelig passet huden min. Nå bruker jeg renseprodukter fra Dermalogica, kremer fra MD og øyegele fra Matis. Funker kjempebra for meg, så jeg vil nok fortsette med de så lenge huden min er som nå :)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg skifter nok oftere enn jeg burde, men nå har jeg funnet meg litt til ro med produkter fra Dior som jeg er veldig fornøyd med, og som holder den tørre huden min i sjakk. :)

Skrevet

Først brukte jeg en serie fra Artistry (fra en "klubb" som heter Amway).. Det er vel egentlig ikke en klubb, men jeg kjenner noen som er deleiere i firma, så jeg brukte en serie derfra for fet hud serien fra jeg var 14-17. Etter det ble jeg lei serien, lukta spesielt (selv om den funka perfekt). Så hadde jeg et år med leting. Prøvde Avene, Bodyshop, Biotherm, Avene, Elizabeth Arden, Clarins, men ingen av de funke i det hele tatt. Fikk masse utsett og dne ble aldri som den hadde vært, før jeg til slutt fant ut at huden min var tørr, ikke fet. Da begynte jeg på en annen serie fra Artistry for tørr/ømfintlig hud.

Nå har jeg rens, toner, fuktighetskrem, maske og skrub derfra. Også en øyenkrem fra Clinique, som heter "All about eyes rich". Det er PERFEKT for huden min, og den stråler og er så godt som plettfri:D Har fått bra omtale på MUA! Og huden min blir bedre og bedre for hver dag som går:D

Skrevet

Tja, noen produkter jeg har er jeg veldig fornøyd med og har brukt fast lenge, men likevel er det fint å prøve noe nytt av og til. Jeg har brukt mye md formulations og vichy produkter og de har gjort/holder huden min fin. Det er greit å vite at når jeg kjøper derfra så får jeg noe om funker - å teste ut nytt hele tiden gir bare slank lommebok. Jeg kunne gjerne funnet en enda bedre rens enn de jeg har nå (md, kanebo), men enn så lenge så holder det.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Nei, jeg har verken ork eller penger jeg ønsker å bruke på det. Syns det blir dyrt å skifte, siden det gjerne blir en del halvtomme ting. Bruker MD og Decleor, og er fornøyd med det. Kan alltids bli nysgjerrig på andre ting, men ikke nysgjerrig nok.

Skrevet

Bruker Kanebos flertrinnsserie, har gjort det i 3,5 år og har ikke behov for å bytte. Huden min er veldig fin, og alt er superdrøyt, så jeg legger ikke ut penger altfor ofte.

Gjest Gjest
Skrevet

Huden min varierer litt med årstidene men har noen produkter jeg alltid vender tilbake til selv om jeg da supplerer med produkter for det problemet jeg kanskje har der og da. F.eks fuktighetsgivende serum om vinteren i tillegg til kremen jeg vanligvis bruker (bruker stort sett dermalogica og decleor)

Gøy å teste ut nye ting men gjør det heller med kroppsprodukter enn med ansiktet siden huden der lett blir ubalansert.

Skrevet
Gøy å teste ut nye ting men gjør det heller med kroppsprodukter enn med ansiktet siden huden der lett blir ubalansert.

Jeg også.

Gjest Rosin
Skrevet

Jeg skiftet serie for en tid tilbake, fordi jeg fikk en del problemhud og ville bli kvitt dette. Før dette var jeg lenge trofast mot en serie. Nå har huden min det veldig bra med andre produkter, og jeg har ingen planer om å bytte.

Skrevet

etter prøving og feiling i mange år, har jeg endelig funnet det eneste huden min aksepterer... vann, og dag/natt-krem fra the body shop med jojoba-olje.

veldig fint, synes jeg, for før brukte jeg forferdelig mye penger på md... nå koster hudpleie meg 300 kr i mnd :)

Skrevet
etter prøving og feiling i mange år, har jeg endelig funnet det eneste huden min aksepterer... vann, og dag/natt-krem fra the body shop med jojoba-olje.

veldig fint, synes jeg, for før brukte jeg forferdelig mye penger på md... nå koster hudpleie meg 300 kr i mnd :)

Koster den kremen deg 300 i måneden? Mener du i året?

Skrevet

Jeg bytter etter årstidene, jeg bruker MD formulations om vinteren og Dermalogica om sommeren. Den perfekte fuktighetskremen leter jeg fortsatt etter.

Skrevet
Koster den kremen deg 300 i måneden? Mener du i året?

nei, jeg mente mnd, ja... dagkremen koster ca 130, og nattkremen ca 150. dessuten varer de som oftest ikke en hel mnd, så da blir det jo litt dyrere. men til sammenligning, så bukte jeg før 3000 i mnd på md formulations.

Skrevet

3000 i mnd? Hvor mye bruker du, egentlig? Jeg har min rens fra MD i flere måneder, og fuktighetskrem like lenge.

Skrevet

jeg synes de var utrolig lite drøye, jeg... brukte rens, serum, og fuktighetskrem, og jeg kjøpte sikkert nye to ganger i mnd.

Skrevet

Jeg bruker også mye md, og mine produkter har jeg over en lengre periode, særlig rensen. Fuktighetskrem har eg ikke testet derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...