Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2003 #1 Skrevet 18. mars 2003 Jeg så det hadde begynt å vokse noen svarte hår på brystene mine som jeg veldig gjerne ville fjerne oxo selvfølgelig de hårene på beina så da tenkte jeg å kjøpe meg enten Ladyshaver eller Silk-èpil........ Men jeg vet ikke hvilken av dem jeg skal velge..... er så lei av barberhøvelen og synes ikkke den er så bra lenger.... noen som har erfaring med Ladyshaver eller Silk-èpil? hvilken burde jeg kjøpe?
Don Juan Skrevet 18. mars 2003 #2 Skrevet 18. mars 2003 Jeg hadde tatt ladyshaver .. neida , det er bare fordi det er så kul reklame på den. (det er den nivea-greia. right?) :-P Uansett .. burde ikke postet her, har ikke peil, men håper du gjør det rette valg ..
Gjest Lizbet Skrevet 18. mars 2003 #3 Skrevet 18. mars 2003 Har en ladyshaver fra phillips - wet and dry tror jeg den heter. Har hatt den i 4 år nå og skal kjøpe meg ny. Men, jeg synest ikke den er noe tess på beina. Den barberer rett og slett ikke tett nok. (mulig den er blitt litt skjemt....?) Men den er ypperlig til armhuler, bikinilinje +++ Og den lager ikke nupper eller gjør vondt. Og en silk epil lugger gjør den ikke??? Lykke til med valget. Si gjerne fra om du finner en god en så jeg får noen tips om hva jeg skal titte etter når jeg skal handle.
jordbær Skrevet 18. mars 2003 #4 Skrevet 18. mars 2003 Du kan jo kjøpe en som har sånn epilatorting OG shaver da.. De fins de også. Bare bytter ut toppen..
Megan Skrevet 19. mars 2003 #5 Skrevet 19. mars 2003 Kjøp epiator du. Gir de aller beste resultatene, illafall for meg.
ivanka Skrevet 19. mars 2003 #6 Skrevet 19. mars 2003 hei. du kan f.eks kjøpe en ladyshaver/silk-epil kombinasjon. vet braun har en som kommer med begge typer hode som festes på samme 'motordel'.
Lykkeliten Skrevet 19. mars 2003 #7 Skrevet 19. mars 2003 Ja, den som Ivanka nevner kjøpte jeg meg for noen måneder siden. Den jeg har inneholder både epilator og lady shaver, i tillegg har den en "tilvennings-epilator", veldig fin å bruke hvis du er nybegynner (ikke like vondt, snillere mot huden etc).
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2003 #8 Skrevet 19. mars 2003 hvilket merke er det? hvor mye kostet den?
ivanka Skrevet 19. mars 2003 #9 Skrevet 19. mars 2003 den er fra braun. tror den heter eversoft og at prisen ligger rundt 700...
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2003 #10 Skrevet 20. mars 2003 Stemmer. Braun Silk Epil Eversoft. Jeg betalte 850,- (tror de nettopp hadde fått en nye utgave). Jeg er veldig fornøyd! Har vokset og vokset i flere år tidligere, men dette er enklere og mindre tiltak å sette i gang med...
Megan Skrevet 20. mars 2003 #12 Skrevet 20. mars 2003 Selv bruker jeg Philips Satin Ice. Koster ca 700kr og har et lite kjøleelement for å køle ned huden du skal epilere. Virkelig genial synes jeg :D
Catzy Skrevet 21. mars 2003 #15 Skrevet 21. mars 2003 Har den Braun SilkEpil Eversoft med både epilator og ladyshaver. Kostet 850. Prøvde først det epilatorhodet som er for nybegynnere i denne pakka, men det tok jo ingen ting. Det gjorde ikke sååå vondt heller! Det nappet litt mer med det ordentlige epilatorhodet, men ikke sååå ille. Men jeg sliter hvis jeg skal prøve å epilere noe annet enn bena. Armhuler og bikinilinje gjør vondt! Så der bruker jeg ladyshaver-hodet, og da går det veldig fint! Braun SilkEpil Eversoft anbefaler herved. Har både ladyshaverhode og 2 epilatorhoder, så den er et godt kjøp. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå