Gjest badenymfe Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Etter lang tids sykdom begynner jeg å se lyset i tunnelen igjen, og har så veldig lyst til å bade. Tenkte å kanskje teste ut Vestkantbadet, men har aldri vært der før og har derfor noen spørsmål til dere som pleier å dra dit. Håper noen tar seg tid til å svare! Er det mye trapper der? Jeg kan greie en liten trapp her og der, men ikke så mye... Hvordan er belysningen der? På bildene jeg har sett derfra ser lyset mer dempet ut enn i andre svømmehaller. Dette er litt viktig for meg, siden jeg ikke kan oppholde meg i skarp belysning lenge av gangen. Og til slutt: Pleier det å være veldig fullt der? Hvilke tidspunkter er det som oftest mest folk?
gerotten Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Det er ett veldig lite og dempet bad..veldig koselig og noe gammeldags..Det er sjelden veldig fullt der..når jeg har vært der har det bare vært 2-3 andre..og det er vra for det er som sagt veldig lite
Gjest badenymfe Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Det er ett veldig lite og dempet bad..veldig koselig og noe gammeldags..Det er sjelden veldig fullt der..når jeg har vært der har det bare vært 2-3 andre..og det er vra for det er som sagt veldig lite Tusen takk for svar, gerotten! Jeg maser litt til på deg, jeg: Hvordan er det med trapper der?
gerotten Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Tusen takk for svar, gerotten! Jeg maser litt til på deg, jeg: Hvordan er det med trapper der? hmm..noen få trppetrinn ned fra døren til resepsjonen til badet..
Gjest badenymfe Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 hmm..noen få trppetrinn ned fra døren til resepsjonen til badet.. Det skal jeg nok klare. Da blir det badetur på meg en dag jeg er i form til det!
gerotten Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 det er ingen ting som ett deilig bad, og vestkantbadet er flott!! Er der rett som det er Lykk til!
Gjest Alou Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Hvor eksakt ligger dette? Noen som vet om Bislett bad er i bruk nå?
Rainbow Brite Skrevet 28. juli 2007 #9 Skrevet 28. juli 2007 Her står det litt om vestkantbadet. På bildet kan man også se at det er en liten trapp..
Gjest Huldali Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Leste i Vestkantposten at Bislett bad åpner i september, det er jaggu på tide! Gleder meg mye til det åpner igjen, håper det har blitt skikkelig fint der nå!
Skravla Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 Her står det litt om vestkantbadet. På bildet kan man også se at det er en liten trapp.. Det er også en trapp ned i kjelleren fra gateplan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå