Gjest care Skrevet 18. mars 2003 #1 Del Skrevet 18. mars 2003 Har du fått høre noe i dag? Hørte nemlig at noen avgjørelser skulle bli tatt i dag. Vet også at 1.valget en plass, ikke blir aktuelt. :blunke: Håper det blir deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 20. mars 2003 #2 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg tror Embla S er på ferie... Synes jeg så det i en reiselivstråd for noen dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. mars 2003 #3 Del Skrevet 21. mars 2003 Næææ, tror ikke det. Embla s var innstilt som nr. 2 til en jobb. Tror hun er kommet seg i jobb, siden hun ikke svare på denne pm. :blunke: Lykke til da Emlas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 21. mars 2003 #4 Del Skrevet 21. mars 2003 Vel, tro det eller ei - Embla S er på ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. mars 2003 #5 Del Skrevet 21. mars 2003 Javel, hvis du sier så. Da fikk hun vel ikke jobben da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 21. mars 2003 #6 Del Skrevet 21. mars 2003 Du Pjusk. Jeg var inne på Emblas profil for å se hva hun hadde skrevet på reisetråden. Fant ingenting. Kan du vise meg linken dit hun angiveldig skriver at hun er på ferie, siden du er på bombesikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 21. mars 2003 #7 Del Skrevet 21. mars 2003 Reiseliv "Lang ventetid på pass?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. mars 2003 #8 Del Skrevet 22. mars 2003 Jammen jeg har vært på ferie, jo! Kom hjem i ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå