Stine66 Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har en HP PSC1210. Tidligere i dag printet jeg ut noen bildet. Så har jeg vært inne og endret innstillingene fra fotoprinting til den dårligste innstillingen, for jeg har en del dokumenter jeg skal skrive ut. Men det vil ikke skrive ut. Jeg har sjekket at ledningen står i både på printere og på dataen, har slått av og på printeren noen ganger, alt ser helt greit ut. Når jeg skal printe så skjer det som vanlig, det står at den printer ut, og at det er fullført. Ingen jobber som ligger og venter. Men ingen ark har blitt printet ut... Har bare en printer tilkoblet, har ikke hatt noen andre tilkoblet. Hjeeeeelp!!! Har gått tom for ideer til ting jeg skal sjekke, men noe er jo feil! Sønnen min har holdt på med dataen i mellomtiden, så det er jo en sjanse for at han har trykket på ett eller annet, men hva???? Hva bør jeg sjekke???
Gjest Vampyra Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Sjekk hvilken printer du sender til når du velger print. Det kan ligge andre inne selv om du bare har en innstallert. Det er viktig at du velger den printeren du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå