Clara1 Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Kjære dere Jeg har tvillingjenter på 11 år - toeggede. De føler at den andre sliter på dem, og det blir veldig mye krangling. Jeg synes det er kjempeslitsomt. Gledet meg til å få to jenter som kunne ha glede og støtte av hverandre. Blir det bedre med årene?
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 jeg er eneggede tvilling. og jeg kranglet med søsteren min ofte når vi var på den alderen. tror det var et slags opprør og frigjøring som fikk kranglingen i gang. jo større vi har blitt jo mindre krangler vi..dette har bare blitt bedre med årene for våres del og nå er vi kjempeglad i hverandre vi er både bestevenner og søsken og det er helt supert. har det alltid vært slik? tror nok det bare er en periode...teste hverandre ut og bli bedre kjent med hverandres grenser osv...vi var alltid kledt likt og såvidt jeg husker var det i denne perioden vi absolutt ikke skulle kle oss likt og være like. du sier du har toeggede tvillinger så det kan være litt annerledes. men som sagt jeg tror nok det bare er en periode. håper det ordner seg og går bra for dere
Gjest Gjest_Jente19_* Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har et par veninner som er toeggete tvillinger. Nå er de 18 år,men har kjent dem siden barneskolen. De var hele tiden mye sammen, selv om de benektet at de var det. De hadde mange felles venner også, og hang mye sammen, men de sa alltid at de nesten aldri var sammen, de var redde for at folk skulle si at de var sammen hele tiden og ikke hadde andre venner. De er nære veninner og deler mye, men den ene av dem har vært av den typen som vil løsrive seg, og har behov for å være to individer. Det er sikkert6 en periode man går igjennom, at man må bevise for andre at man er to forskjellige individer, ikke bare "dere". Forøvrig kan det sikkert hjelpe å skille dem fra hverandre (ta dem med på tik bare deg og den ene alene..), gi dem forskjellige gaver, ta dem med på forskjellige klesbutikker..slik at de ike føler seg så tvilling" hele tiden.
Clara1 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har et par veninner som er toeggete tvillinger. Nå er de 18 år,men har kjent dem siden barneskolen. De var hele tiden mye sammen, selv om de benektet at de var det. De hadde mange felles venner også, og hang mye sammen, men de sa alltid at de nesten aldri var sammen, de var redde for at folk skulle si at de var sammen hele tiden og ikke hadde andre venner. De er nære veninner og deler mye, men den ene av dem har vært av den typen som vil løsrive seg, og har behov for å være to individer. Det er sikkert6 en periode man går igjennom, at man må bevise for andre at man er to forskjellige individer, ikke bare "dere". Forøvrig kan det sikkert hjelpe å skille dem fra hverandre (ta dem med på tik bare deg og den ene alene..), gi dem forskjellige gaver, ta dem med på forskjellige klesbutikker..slik at de ike føler seg så tvilling" hele tiden. Takk for svar. De er veldig ulike av type. Hun ene er utadvendt og veldig spontan, mens hun andre er genert og litt lukket. De begynte i hver sin klasse på barneskolen, men det funket ikke for hun som er forsiktig. Nå går de i samme klasse og må dele mange venner. Når de var helt små hadde de en del like klær, men de har nesten alltid hatt ulik smak og stil. Men de misunner nok mye hverandre. :kaffe:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå