Wonders Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 bestilte den via playcom ved Oslo City og Habibi Cafe der, de graver der ute vettu.... Skal hente den nå etter jobb, er det flere som har den? ER den bra? Hva betalte dere?
prinsessa Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Denne har jeg lyst på også Kan jeg spørre hvor mye du betalte for den? Ser de har den på amazon til USD 40.99 men vet ikke om det er med norsk undertekst eller ikke. Må nesten ha det. Den du kjøpte har den det?
Wonders Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 (endret) :dronning: Den kostet bare 299kr! :juhu: Den ble bestillt på en flott butikk som heter PLAYCOM, like mellom der de graver v Oslo city, Habibi cafe i Storgata, Oslo. Ved Spaceworld...nedover på den siden. Dvd'en har kun nederlansk tekst, el ikke no tekst. Gikk fint uten text. Har sett hele disc one, det er i alt 6 discer. OHHH WEEEEEEE! Den er veldig dyptgående, og det er klippt, så man slipper å sitte igjennom heeeeele showet, jeg tror alle fløelsene man har blir tatt på når man ser denne boxen. Veldig rett på sak, ærlig og oversiktlig. En rød tråd er henne som forteller om hva hun selv følte. Hennes egen oppfattning, ting som aldrig har blitt vist, avsløringer og klipp. Lo meg skakk. Anbefales på det seterkeste folkens. :bukke: Her er net tsiden til PLAYCOM, http://www.play.com/DVD/DVD/4-/898416/Opra...et/Product.html Jeg foretrekker å ha en fysisk butikk å gå til når det er mulig. Samme firma. Endret 29. juli 2007 av M.P
GlamCat Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 og her får man det kjøpt for kr.268: http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCRE...&item=37856
prinsessa Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Takk for info. Har sikkelig lyst på denne men veldig dumt at det ikke er med norsk tekst da Er det noen som vet om man kan få denne med norsk tekst i det hele tatt?
Wonders Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2007 Den lages ikke med norsk tekst. Man har ikke samme rettigheter om man handler på nett, selv om man har samme butikk av kjeden tilgjengelig. Man har ikke betalt fo servicen i butikken, å de kan nekte å hjelpe deg der, ber deg bare ta kontakt medd nettstedet. OM det skulle skje noe skal jeg love deg at de skarve kronene du har tjent via nett fort blir slukt opp når du skal snakke med dem på kundeservice. Om man ikke har annen mulighet enn nett, får det bare duge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå