Gjest Nedfall Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 ..noe har skjedd med firefoxen min (versjon 2.0.0.5), men aner ikke hva. Håper det gjelder KG, egentlig.. Det som skjer er at intet bakgrunnsbilde kommer opp i Firefox, men i Internet Explorer funker det slik det skal. De grå boksene som rammer inn tittelen + litt info om hver gruppe mangler også. Det er stort sett bare hvitt ! :klø: Høyreklikket på bakgrunnsbildet i firefox (eller der bakgrunnsbildet pleier å være, og valgte "Vis bakgrunnsbilde". Da fikk jeg denne feilmeldingen: "Fil ikke funnet - Firefox klarte ikke å finne en fil på /css/gfx/bg.gif." Nøyaktig samme link åpnet i IE viser det vanlige bakgrunnsbildet (Interiør/Mat/sex/hobby mm). Linken er: http://forum.kvinneguiden.no/css/gfx/bg.gif (Jeg har ikke tilgang på menyen som viser formatering/sett inn link osv. heller) Det er så vidt jeg kan se, bare KG som kødder, bakgrunnsbildet/menyer osv kommer fint opp på f.eks hardware.no. Skrudde av adblock, og kjørte firefox i safemode, men to no avail..
Gjest Nedfall Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 (endret) Takker for innspill. Tok en reinstall, da kom det seg.. Men.. det skulle litt mer til for å få knekken på uvesenet, egentlig. Jeg skjønte at det var "noe" med brukerprofilen som ødela, siden jeg kunne logge meg inn på en annen bruker på maskina, uten å få de samme problemene med KG og FF. Det jeg gjorde var å avinnstallere på normalt vis (legg til/fjern i kontrollpanel), og deretter slette alt innhold i C:\Documents and Settings\navnetpåbruker\Programdata\Mozilla\ Deretter la jeg inn FF på nytt. Akkurat nå holder jeg på å legge inn alle de fine extensionene som gjør livet på Kg lett å leve.. ..f.eks adblock ! Endret 27. juli 2007 av Nedfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå