Gå til innhold

Nerd trenger hjelp..

Anbefalte innlegg

Gjest Nedfall
Skrevet

..noe har skjedd med firefoxen min (versjon 2.0.0.5), men aner ikke hva.

Håper det gjelder KG, egentlig.. ;)

Det som skjer er at intet bakgrunnsbilde kommer opp i Firefox, men i Internet Explorer funker det slik det skal. De grå boksene som rammer inn tittelen + litt info om hver gruppe mangler også. Det er stort sett bare hvitt ! :klø:

Høyreklikket på bakgrunnsbildet i firefox (eller der bakgrunnsbildet pleier å være, og valgte "Vis bakgrunnsbilde". Da fikk jeg denne feilmeldingen:

"Fil ikke funnet - Firefox klarte ikke å finne en fil på /css/gfx/bg.gif."

Nøyaktig samme link åpnet i IE viser det vanlige bakgrunnsbildet (Interiør/Mat/sex/hobby mm).

Linken er: http://forum.kvinneguiden.no/css/gfx/bg.gif

(Jeg har ikke tilgang på menyen som viser formatering/sett inn link osv. heller)

Det er så vidt jeg kan se, bare KG som kødder, bakgrunnsbildet/menyer osv kommer fint opp på f.eks hardware.no.

Skrudde av adblock, og kjørte firefox i safemode, men to no avail..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

Funker fint med FF, samme versjon, hos meg!

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Gjest Nedfall
Skrevet (endret)

Takker for innspill.

Tok en reinstall, da kom det seg..

Men.. det skulle litt mer til for å få knekken på uvesenet, egentlig. Jeg skjønte at det var "noe" med brukerprofilen som ødela, siden jeg kunne logge meg inn på en annen bruker på maskina, uten å få de samme problemene med KG og FF.

Det jeg gjorde var å avinnstallere på normalt vis (legg til/fjern i kontrollpanel), og deretter slette alt innhold i C:\Documents and Settings\navnetpåbruker\Programdata\Mozilla\

Deretter la jeg inn FF på nytt.

Akkurat nå holder jeg på å legge inn alle de fine extensionene som gjør livet på Kg lett å leve.. :sjarmor:

..f.eks adblock !

Endret av Nedfall
Skrevet (endret)

.

Endret av Miros

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...