Gjest passasjer Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Jeg skal reise mellom oslo og asker i dag, men er det fortsatt buss for tog? Går bussen på samme tid som toget skulle gjort når det er buss for tog, og tar det mye lengre tid med buss enn med tog? Jeg lurer på hvor mye mer tid jeg må beregne hvis jeg må ta bussen. Går disse bussene fra busstasjonen ved oslo s?
Gjest passasjer Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Eller tar man toget fra oslo s til skøyen, og bytter til buss der? Hvis det går tog mellom oslo s og skøyen, virker det som det letteste.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Unnskyld meg, men hvorfor ringer man ikke NSB når man har slike spørsmål? Det må da være mye sikrere og raskere.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Jeg skal reise mellom oslo og asker i dag, men er det fortsatt buss for tog? Jepp, til 30 Går bussen på samme tid som toget skulle gjort når det er buss for tog? Ja, går samme tid,kanskje litt etter hvis det ikke er det toget skulle starta fra. og tar det mye lengre tid med buss enn med tog?Ja! ca 20 min lenger fra Lier til Oslo Går disse bussene fra busstasjonen ved oslo s? Nei, tog fra Oslo S til Skøyken, buss derfra. Inn til Oslo er det buss hele veien Gud velsigne NSB
minienthe Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Unnskyld meg, men hvorfor ringer man ikke NSB når man har slike spørsmål? Det må da være mye sikrere og raskere. det er ikke bestandig like lett å få tak i nsb på telefon...
minienthe Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Nei, tog fra Oslo S til Skøyken, buss derfra. Inn til Oslo er det buss hele veien Gud velsigne NSB nei ikke nødvendigvis, bussene går også fra spor 19 på oslo s
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå