Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter virkelig med å finne en jeg liker. Har bla hatt Comfort Zone,clarins og bruker for tiden Avene, som er mild men som lukter SÅ utrolig sterkt..Synes nesten alle svir og lukter for mye.Noe som har noen tips??Likte Matisse sin, i lyseblå flaske, men den får jeg ikke tak i mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er blitt veldig glad i Pre cleanse fra Dermalogica.. Tar bare litt på en bomull-pad og fjerner make up med..den tar vannfast mascara, eyeliner også.. Genial. :)

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg bruker øyensminkefjerner for sensitive øyene fra Clinique, den som fjerner vannfast sminke, den er kjempebra. Bruker også av og til en fra loreal. For ikke vannfast sminke bruker jeg den fra vichy fra apoteket, den er også fin til sensitive øyne.

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Ja den fra Biotherm er også meget bra.

Skrevet

Jeg stemmer for Clinique!

Jeg svir lett i øynene av sminkefjernere, og føler det alltid sitter litt graps igjen.. men Cliniques sminkefjerner er helt utrolig skånsom, samtidig som den fjerner ALT!

Gjest Deception
Skrevet

Juvena Quick&Easy er en nydelig øyensminkefjerner i geleform, som virker kjølende på huden i tillegg. Uparfymert og mild, og inneholder pleiende stoffer. 125 kroner for en stor tube på Cubus. :)

Min favoritt til ikke-vannfast sminke.

Skrevet

Jeg bruker spesial cleansing gel og pre cleanse fra dermalogica, men om du vil ha ett billigere alternativ så er Simple sine ansiktsservietter goode.. jeg har brukt uttallige, og alle svidde i øyene, men simple sine er gode og fjerner sminken!:)

Skrevet

Juvena er min absolutte favoritt også - helt enig med Deception

Skrevet

Body Shop sin camomile eye make up remover er kjempebra. Fjerner alt skånsomt og svir ikke i øynene etterpå. Sverger kun til den nå :)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg bruker de lysegrønne pakkene med servietter som man får kjøpt i nesten alle dagligvareforretninger. Det er det eneste jeg ikke reagerer på.

Skrevet
Mary Kay, varmt anbefalt.

Signerer den!! :)

Den fjerner både vannfast og ikke vannfast. Og de som bruker linser kan også bruke den. :)

Gjest Aloha
Skrevet

Jeg elsker Clarins Instant Eye Make Up Remover, den passer sensitiv hud, som jeg også har, og fjerner sminken utrolig effektivt uten å føles "fettete". Anbefales varmt!!

Gjest tippsi
Skrevet
Juvena Quick&Easy er en nydelig øyensminkefjerner i geleform, som virker kjølende på huden i tillegg. Uparfymert og mild, og inneholder pleiende stoffer. 125 kroner for en stor tube på Cubus. :)

Min favoritt til ikke-vannfast sminke.

Tusen takk for tipset! Jeg kjøpte denne på torsdag og er storfornøyd! Sminken går så mye letter av enn når jeg bruker den turkise fra Loreal. Superduper er den!!!

:klem:

Skrevet

Jeg er godt fornøyd både med Biotherm og Chanel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...