Gå til innhold

Kvinner i uniform

Fremhevede innlegg

Gjest Uniformsfetish
Skrevet

Ser at det flere steder har vært debattert om menn i uniform er sexy. Lurer på om det er noen her som synes kvinner i uniform også er sexy? Da mener jeg ikke sånne latex-uniformer man får kjøpt i div erotiske butikker, men skikkelige seriøse uniformer. Tenner sinnsykt på kvinner iført sjøforsvarets befalsuniform. Særlig dersom de bruker skjørt til den, mmmm ;)

Hva tenner dere andre? Og et annet spørsmål. Finnes det steder hvor man kan få tak i slike uniformer, og ikke bare såkalte "sexy" etterligninger, men uniformer som ser ordentlig ut, skjørt jakke og lue...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror jeg støtte på noen da jeg jobbet som vekter. Kjenner til flere som tenner på politikvinner. Flyvertinne er jo en klassiker.

Endret av Pax
Skrevet

Er det sånn at spørsmålet er rettet til menn her på forumet?

Jeg syns uansett at kvinner i politiuniform kan være kjempesexy! Hadde vel ikke tenkt så mye over det før ei politidame sjekka meg ut en dag. Det var ganske okei, faktisk! Og jeg har ikke tidligere hatt "sånne" tanker om andre damer. Det må ha vært uniformen :fnise: (nei det er ikke tull, ass)

Skrevet

Jeg savner de gode,gamle sykepleieuniformene; med forklær og skjørt og sånn liten hatt på toppen! Det hadde vært noe, framfor de uformelige unisex-greiene vi labber rundt i nå......

Skrevet

Jeg har etterhvert forstått at det er ganske mange menn/gutter som tenner på politikvinner i uniform!

Da jeg selv gikk på politiskolen så jeg jo at gutta i klassen ble mye kjekkere etter jul i 1.klasse for da fikk vi uniformene :fnise:

Men at vi jentene ble mer attraktive, tenkte jeg ikke et sekund på..

Så begynnte jeg å jobbe i gata selv, og fant fort ut at den uniformen som etter min mening er både lite flatterende og uformelig, tenner både gutter og jenter! :ler:

Aner ikke hvor mange tilbud jeg har fått fra begge kjønn,- særlig når jeg jobber nettene i helgene og er ved utestedene..

Nå skal det sies at jeg er gift med en politimann,- og jeg synes han er sinnsykt deilig i uniformen ! :rødme:

Skrevet

Er det ikke litt sært å sjekke opp en politimann/kvinne i uniform? :klø: :ler: Det skjedde meg da jeg jobbet som vekter, og jeg likte det ikke. Jobb er jobb.

Skrevet

Helt enig med Pax,- det er sært, og ofte slitsomt og irriterende, for som du sier : jobb er jobb.

Jeg er ikke på disse utestedene hverken for å kose meg eller sjekke opp noen,- jeg jobber! :frustrert:

Men sånn er det bare, og jeg har lært meg til at dersom jeg tar disse "henvendelsene" med et glimt i øye og godt humør, ordner det seg best.

Gjest Paxgjest
Skrevet
Så begynnte jeg å jobbe i gata selv, og fant fort ut at den uniformen som etter min mening er både lite flatterende og uformelig, tenner både gutter og jenter! :ler:

Det er vel på grunn av hva uniformen representerer - nemlig en autoritet med håndjern. :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg savner de gode,gamle sykepleieuniformene; med forklær og skjørt og sånn liten hatt på toppen! Det hadde vært noe, framfor de uformelige unisex-greiene vi labber rundt i nå......

Hm... litt utenfor tema kanskje, men dette er ikke historie - vi er bare på feil sted på kloden.

Har vært innom sykehus i Thailand ved et par annledninger, og der...YES!!! Der snakker vi Damer i UNIFORM!!! Med liten "hatt" også :tommel: :rødme:

Skrevet

Tror nå folk sysn det meste er sexy jeg. Jobbet selv som stuepike en sommer og da hadde vi kjoler og strømpebukse og støvkosten som mange mannlige gjester gjerne ville ha et utenomarbeidstid besøk av. Litt morsomt var det jo, men også litt ekkelt. Kom nå mest an på hvem som spurte da. :)

Gjest Gjest_enig_*
Skrevet

Jeg også tenner sinnsykt på kvinner i uniform, forutsatt at den passer til dem og at de vet å bære den. Er relativt usexy med damer som subber rundt i alt for store uniformer....

Både jeg og samboeren min synes det er flott med kvinner i uniform, og hun kunne gjerne tenke seg å iføre seg en. Men i likhet med trådstarter sliter vi med å finne et sted å kjøpe en tilnærmet ekte uniform. Noen som vet hvor man får tak i slikt eller som har noen ideer til steder å prøve?

På forhånd takk :)

Skrevet (endret)

Prøv butikker som selger arbeidsklær. Søk i gule sider eller google.

Mange sykepleiere og kokker kjøper uniformen på sparkjop.no. Man kan sy inn skjorten rundt hoftene for å få et mer feminint snitt.

En drakt kan gjøre susen som flyvertinneuniform. Så kan dere leke flyvertinne og frekk passasjer. ;)

Endret av Pax
Skrevet

Vakre flyvertinner som bruker skjørt til uniformen og sko med skikkelige hæler gjør meg mør....

Skrevet
Rimi-uniform :skratte:

Jeg mener offentlig uniform! :tommelsmil:

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Gaute_*
Skrevet

Flott, nå som det kartlagt: HVA slags offentlig uniform? ;)

Gjest enda en mann
Skrevet

Vær så snill, si at du bruker høye hæler !! :lur:

Gjest KVINNER I UNIFORM
Skrevet

Undertegned er 56 år og i dag en gammel gris bortsett fra at han setter meget stor pris på kvinnelig selskap.

I en alder av 22 år ble undertegnede kjent med en kvinnelig sykepleier på 24 år og med fotballegger. Disse fotballeggene var det første han falt for, og hun var et skikkelig idrettsmenneske. Denne kvinnen hadde en kjæreste som hun hadde vært sammen med i over et år. I dag er han bosatt i Harstad.

Denne kvinnen hadde en gammeldags sykepleieruniform, og undertegnede gikk i en alder av 23 år sammen med denne stramme damen på 25 år arm i arm på 17. mai ikledd denne uniformen. Undertegnede var meget stolt over dette. Til tross for hennes tidligere kjæreste fikk undertegnede knulle denne kvinnen og opplevde serier med ordentlige kjempesamleier. Hun foretrakk misjonærstillingen og krafset og klorte meg til blods under orgasmefasen. Hele tiden gjentok hun at dette var hennes privatsak og at jeg ikke måtte fortelle noenting om dette. Jeg var dønn forelsket i denne kvinnen og lovte at jeg aldri skulle være sammen med noen andre kvinner og at hun fikk ordne opp med sin tidligere kjæreste. Dette gjorde hun ikke og vi møttes tilfeldig på byen. Jeg gikk arm i arm med denne kvinnen og var fortsatt bare 22 år. Den tidligere kjæresten var 26 eller 27 år, men snudde og forsvant det forteste han hadde lært. Det virket som om han ikke ville se smilet mitt. Han visste vel at jeg pleide å smile uhemmet med denne kvinnen under samleieforspillet .Kvinnen virket lettet over denne reaksjonen og klemte seg hardt inntil undertegnede. Det viste seg at at han aldri hadde spurt henne om graviditet el.l.. Hun spurte meg om jeg aksepterte 10 % sjanse for graviditet (minipillen), og jeg svarte med en gang ja og øynet mulighetene for kjempeorgasmer. Dette stemte også, og jeg var hennes første partner som ikke brukte kondom og fikk barn med henne. Dette barnet var i høyeste grad ønsket.

Denne kvinnen elsker jeg den dag i dag og kan ikke tenke meg å bytte. Jeg har fortsatt samleier med henne minst to ganger i uken og gleder meg til hun passerer seksti og da kunne si at jeg har knullet henne i nesten 40 år og bare meg som har vært hennes partner.

Hvis hennes tidligere kjæreste skulle finne på å dukke opp kommer jeg til å be han om å reise til ……….!

Jeg anbefaler alle enslige menn om å gjøre hva som helst for å bli kjent med kvinnelige sykepleiere (med og uten uniform)og oppleve store stunder sammen med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...