Gå til innhold

Noen som har prøvd denne kremen fra Clinique eller Guinot?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Clinique - Superdefense Triple Action Moisturizer ( Normal/ Dry skin) Dette var den som var riktig for min hudtype som visst var type 2 ifølge Cliniques test...Men jeg titter litt på den for Dry/ Combinationskin også...men den finner jeg ikke på hjemmesidene deres, kun på SN..rart.

eller

Guinot - Hydrazone - All Skin Types

Jeg har noe kombinasjonshud. På vinteren må jeg ha rike kremer da jeg fort blir dehydrert, på sommeren må jeg ha lettere kremer da de fort legger seg utenpå og blir blanke.

Jeg har prøvd Decleor Hydra Floral, både serum og krem - gjorde ingenting. Darolys gjorde ingenting og Dermalogica skin Smoothing Cream gjorde også lite for meg....så nå vurderer jeg noe annet. Bruker MD Formulations Facial Lotion mot sorte/ hvite prikker daglig. Vet ikek om det har så mye å si for valg av krem. Kan og bli ganske rød i kinnene...

nå bruker jeg Clinique - Moisture Surge Extra Thirsty Skin Relief blandet med Sun booster fra Dermalogica så den blir litt fetere (samt at jeg får solfaktor ,))...det funker bra i varmen, men jeg trenger en ny krem....

Kan disse kremene være noe for meg da? Evt. hva anbefaler dere?

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg er veldig begeistret for Dior HydrAction for tida, og den får du i flere ulike styrkegrader, for ulike grader av uttørking. Har nydelig konsistens, gir masse fuktighet, effekten varer lenge, og lukter mildt og ikke så overparfymert spm mange parfymerikremer. Huden min har aldri vært finere:)

Skrevet
Jeg er veldig begeistret for Dior HydrAction for tida, og den får du i flere ulike styrkegrader, for ulike grader av uttørking. Har nydelig konsistens, gir masse fuktighet, effekten varer lenge, og lukter mildt og ikke så overparfymert spm mange parfymerikremer. Huden min har aldri vært finere:)

Hmmmm...har masse prøver på Hydraction serum...liker det veldig godt ihvertfall..kanskje jeg skulle teste den kremen, ja :)

Takk for tips! Godt med flere forslag :)

Gjest Deception
Skrevet
Hmmmm...har masse prøver på Hydraction serum...liker det veldig godt ihvertfall..kanskje jeg skulle teste den kremen, ja :)

Takk for tips! Godt med flere forslag :)

Jeg kan i hvertfall anbefale den på det varmeste! Har brukt den siden mars selv, og kommer garantert til å kjøpe en ny krukke når jeg har brukt opp den jeg har nå. :)

(Og det sier litt! :ler:)

Skrevet (endret)
Jeg kan i hvertfall anbefale den på det varmeste! Har brukt den siden mars selv, og kommer garantert til å kjøpe en ny krukke når jeg har brukt opp den jeg har nå. :)

(Og det sier litt! :ler:)

men jeg er usikker på hvilken jeg bør ha...er redd gelkremen for kombi hud blir for lett...grei om sommeren, men trenger nok en rikere snart...men jeg harfortsatt fete soner og tørre partier...argh...

Jeg bør nok sjekke detet på parfymeriet...hvilken jeg bør ha, eller om Clinique er bedre for meg...

Endret av kitekatt
Gjest Deception
Skrevet

Jeg ble tørr og klødde av Superdefense, og det var varianten for tørr/ekstra tørr hud. Jeg tror jeg reagerte på solfiltrene i den.

Av HydrAction vil jeg nok anbefale den som heter Rich Creme; den er for tørr hud, men er ikke fettete, og trekker veldig raskt inn. Selv har jeg Extreme Creme, men den er egentlig i meste laget for denne årstiden.

Skrevet
Jeg ble tørr og klødde av Superdefense, og det var varianten for tørr/ekstra tørr hud. Jeg tror jeg reagerte på solfiltrene i den.

Av HydrAction vil jeg nok anbefale den som heter Rich Creme; den er for tørr hud, men er ikke fettete, og trekker veldig raskt inn. Selv har jeg Extreme Creme, men den er egentlig i meste laget for denne årstiden.

OK :) Skal prøve å få tak i en prøve på den. Er lei av bomkjøp nå..hehe. Takk for hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...