Gå til innhold

Tele2 vs. Chess

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_elise_*
Skrevet

Jeg kjenner ca like mange med tele2 som med chess, dermed spiller det egentlig ingen rolle hva jeg har.. Hvilket er best, og billigst? Erfaringer på godt og vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. Jeg har ucan2.. Det er gjennom netcom. Det er faktisk den operatøren som startet med ring gratis til alle andre.. Jeg vil råde deg til og ha det istede.. De er billigere i lengden hvis du får alle vennene dine over i det, det er fast månedsavgift på ca 150 kr. du betaler bare for oppstart til alle som har det. Du betaler 0,69 kr for alle andre operatører, du kan ta sms mania (inntil 2000 sms for 200kr) osv. Når du melder deg inn i ucan2 kan du velge om du vil ha rabat på ny tlf eller 100 kr i avslag på hver regning i 1 år. når du har vært kunde i et år får du samme tilbudet. Du får og 20% avslag på hver tlf regning uansett..

Eneste e at du må binde deg for 1 år. Jeg har hatt det i ca 2 år og angrer ikke..

Skrevet

Hvis valget står mellom Tele2 og Chess, så er det ikke tvil om hva jeg hadde valgt. Jeg har hatt mer enn ett ublidt møte med Tele2 i det siste. Det virker som om de ikke er i stand til å verken hjelpe eller oppføre seg høflig.

Skrevet

Jeg har Onecall nå, og er veldig fornøyd.

Før det hadde jeg Chess Touch, og var svært fornøyd. Eneste grunnen til at jeg byttet er at Onecall er billigere. Anbefaler Chess av de to du skal velge mellom, men ville helst anbefalt Onecall.

Gjest Gjest
Skrevet

Onecall ruler gata lissom:) 135 min gratis. 0.80 etter det. + 90 gratis sms. Har akkurat skiftet fra chess selv.

Gjest Nedfall
Skrevet

Har også onecall (byttet fra Chess), hadde de begynt med kompis etc hadde de vel gått konk.. ? Så billige som de er, mener jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...