Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde du kommet til å ringe til en dame og spør hvordan det går med henne, hvis du ikke var interessert?

Eller gitt bort nummeret ditt ?

Hvis du er interessert, hadde du gitt komplimenter med en gang da, eller sagt at du liker henne?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_blabla_*
Skrevet
Hadde du kommet til å ringe til en dame og spør hvordan det går med henne, hvis du ikke var interessert?

Hvis du er interessert, hadde du gitt komplimenter med en gang da, eller sagt at du liker henne?

Avhenger mye av situasjonen og jenta vil jeg si. Har jeg gitt nr og sagt jeg var interessert i en date uten å være det ? Ja

Hvorfor ? Var full..

Slike ting må du nesten bare ta opp med personen det gjelder. Ikke bruk tid på å undre deg over hva han vil. Finn det ut! Uansett hvilken retning han vil så er det bedre jo tidligere du vet. Og da må man innimlellom spørre.

Gjest Gjest
Skrevet

takk for råd, hva skal jeg si da? du liker du meg? eller:hvorfor vil du ha kontakt med meg? kom med mange forslag! :sjenert::skravle:

Gjest Gjest
Skrevet

Om jeg var kåt eller full eller begge deler.

Gjest Gjest_blabla_*
Skrevet
takk for råd, hva skal jeg si da? du liker du meg? eller:hvorfor vil du ha kontakt med meg? kom med mange forslag! :sjenert::skravle:

Hmm avhenger litt av hva slags tilknytning dere har? Venner fra før, venner av venner, møttes på byen etc?

Tolker deg som at du er litt interessert i ham. Da er det jo en grei sak å ringe han og spørre om han er keen på en kaffe, joggetur eller annet dere kanskje har snakket om av ting begge liker gjøre. Evt kan du velge den tøffe linjen hvor du sier at du kunne tenke deg å møte ham mer - dvs være klar på at du er interessert. (det skjønner han forsåvidt også om du tar initiativ til kaffe etc..)

Som gutt selv må jeg si det bare er befriende med kvinner som tar initiativ og ikke spiller et vanskelig spill - så spør du meg er det bare å ta kontakt med ham. Hva du skal si / dere finne på kan du spille ut utfra ting dere har snakket om og som du kan tenke deg at han vil like å være med på, gjerne vanlige ting som ikke er utpreget date.

Spennende tid foran deg..uansett hvordan det går.

Gjest Gjest
Skrevet

ja, jeg håper det blir veldig spennende! jeg er så på knærne etter ham, at jeg ikke tør å ta telefonen nesten når han ringer meg, jeg prøver av og til å sende en melding, og da ringer han med en gang, forrige gang hadde jeg på lydløs, og hørte ingenting av at han ringte, tabbe, og jeg tørte ikke ringe tilbake, han gjør meg så nervøs.

Han tror vel at jeg ikke liker ham, skal jeg si at telefonen var på lydløs? nei tror ikke jeg nevner det.han virker ikke så superinteressert han eller da, når det går flere dager før jeg får en melding...hmmmmmm

Gjest Gjest_blabla_*
Skrevet
ja, jeg håper det blir veldig spennende! jeg er så på knærne etter ham, at jeg ikke tør å ta telefonen nesten når han ringer meg, jeg prøver av og til å sende en melding, og da ringer han med en gang, forrige gang hadde jeg på lydløs, og hørte ingenting av at han ringte, tabbe, og jeg tørte ikke ringe tilbake, han gjør meg så nervøs.

Han tror vel at jeg ikke liker ham, skal jeg si at telefonen var på lydløs? nei tror ikke jeg nevner det.han virker ikke så superinteressert han eller da, når det går flere dager før jeg får en melding...hmmmmmm

hehe høres ut som du er interessert ja.. :)

Ikke overanalyser ting og ikke tenk for mye på "regler" ang når man skal ringe og tekste tilbake etc. Jo raskere du spør ham om å møtes jo bedre tenker jeg for da finner du dette ut og slipper bekymre deg. O legg mer vekt på hva han skriver/sier enn når svaret kommer. For alt du vet er han nervøs han også.

Tror du har godt av å ta initiativet for da vet du senere at du gjorde din del, og var tøff, uansett hvordan det gikk!

Gjest Gjest
Skrevet

ehh ja men jeg går og venter på at han skal ta initiativet, og han er ikke typen som er så nervøs tror jeg, er så kjemperedd for at han skal si at, nei er ikke interessert nok i å ha kontakt, hvorfor gir aldri han komplimenter eller sier at han liker meg, vi har kun snakket 3 ganger sammen og tekstet en del i over en mnd, uten at jeg er et hårstrå klokere på om han liker meg.

Han spør gjerne om det går bra med meg, og hva jeg gjør nå og hvor jeg er...... :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...