Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

besøk av min mamma og yngstebror her hjemme hos meg og min samboer. Tatt meg fri fra jobb og gledet me til de kommer.. men alt krasjer - jeg visste det jo egentlig - men så ille måtte innse at idyllen er ikke som jeg skulle ønske.

mamma og kjæresten min er to strake motsetninger. Mamma er kontrollfrik og vil gjerne bestemme hva vi skal finne på nå som hun er i byen og eksakt når vi skal dette.. kjæresten min er typen som lett lar seg irritere og bli snurt.

I dag skulle mamma hjelpe kjæresten med et kjøreoppdrag.hente en bil nr.2. jeg har ikke lappen og kan ikke hjelpe. da klare mamma selvsagt å drøye tiden enormt- skulle lese feridg et blad osv før hun er ferdig til å gå. kjæresten min eier ikke særlig av tålmodighet og blir irritert. går ut og bestemmer seg for å ta buss og fikse alt selv.

Hvem står i midtn?JEG! får kjeft fra kjæresten om mamma. hun er sånn og sånn - jeg komemr sikkert til å bli sånn blablabla - mamma derimot er styrende og ser ikke at hun har gjort noe "feil" - bare sur på meg som har en sånn vanskelig kjæreste (som hun sier)

jeg blir bare så innmari lei meg. Gråter - får kjeft fra begge kanter uten å ha gjort en ting selv - vet ikke hvem jeg skal følge , men innser i allefall at det er de begge som har et lite problem og at det er begge sin feil at denne konflikten oppstår.

Dras mellom to parter. Vanskelig forklare dette - men må bare få det ut. De sårer meg - jeg har sagt det til dem begge - men ser ikke ut til å bry noen av dem - det er jo "min feil" siden jeg er den personen som innvolveres i begge parter.

Vil ikke ha det sånn... mest lyst å ta den e

ne av de og banke den andre med - eller å rømme bort fra dem begge - skulle ønske idyllen var virkelig - at jeg slapp at de mislikte hverandre- de to personene her i verden som jeg setter høyest -sårende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner veldig godt at det sprakk for samboeren din. Virker ikke som om mora di respekterte hans tid noe sårlig. "Lese ferdig ukeblad". Ukebladet hadde garantert vært der etter at bilen hadde vært hentet, også. Nå er det sikkert mange andre situasjoner. Men i denne situasjonen burde du stått opp for samboeren din, da han er din næreste familie nå. Og trengte sikkert din støtte i en kjip situasjon.

Skrevet

Snakk med dem begge, samtidig, si det du skrev her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...