Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å lese i blader og drømme meg bort, er skikkelig latterlig, men bra kosekveld for meg :legrine:

Abonnerer ikke fast på èn, for liker å lese så mye forskjellig; både interiør og fashion. Og gjerne flere på en gang..

Elle Interiør, Cosmopolitan, Fashion, Bo Bedre, Vakre hjem og interiør.....pluss massssse forskjellige! Men kjøper ikke alle hver mnd, selv om jeg gjerne skulle gjort det!

Bruker du masse penger på blader i mnd? Hvor mye?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Jeg prøver å la være, men kjøper blader innimellom for det. Men stort sett synes jeg bladene er skuffende, med intetsigende reportasjer og altfor mye reklame.

Jeg bruker heller pengene mine på bøker; det er bedre for å drømme seg bort. Der går det nok noen hundrelapper pr. måned, men jeg kjøper nesten utelukkende bøker i pocketform, og helst på engelsk.

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Jeg kjøper også mange blader, både interiør, mote og tegneserier hver måned. I tillegg til at jeg kjøper en del bøker. Så det går med ganske mye penger på sånt, men har ikke helt oversikten over hvor mye. Vil ikke ha det heller tror jeg. ;)

Skrevet
Men stort sett synes jeg bladene er skuffende, med intetsigende reportasjer og altfor mye reklame.

Enig i det, men ender som regel opp med KK eller NU, bare så synd at etter maks 2 timer er de oppbrukt.

Skrevet

Abonnerer på Nemi og kjøper M. Ellers leser jeg de medlemsbladene jeg får fra organisasjoner jeg er medlem i.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Det eneste bladet jeg køper fast, er Kreative Kvinner. Men i løpet av den siste måneden har jeg også kjøpt Costume og Bolig Pluss, noe som er helt utypisk meg. Syns bladene blir så fort utlest i forhold til hvor mye jeg syns det koster.

Jeg syns det er morsomt å lese blader andre har kjøpt, men KK, Det Nye og den type blader blir svært fort bladd gjennom. Liker bedre blader som spesialiserer seg på én ting. F.eks. et hobbyblad, interiørblad eller et rent moteblad (ble positivt overrasket over Costume der). Orker ikke alt det andre tullet som ofte står i en del kvinneblader (hvordan se tynn ut i bikini, øk din iq med 10 poeng ved å spise tranebær, fly til den andre siden av jorda for å handle økologisk osv).

Gjest *Madam Mim*
Skrevet

Jeg kjøper Femina - et svensk månedsblad. Låner ofte på biblioteket, da er det Foreldre og Barn, Bonytt, Hytteliv, hage- og kulturtidsskriftrer det går i.

Skrevet (endret)

Jeg leser iForm og Spis Bedre, det er nok for meg. Når jeg er hjemme hos foreldrene mine leser jeg Norsk Ukeblad og Hjemmet, hos svigermor går det i all slags "dameblad" som Eva, Tara, Puls, KK, og diverse andre livsstilsmagasiner. Hun er nemlig hekta på helse og mat - akkurat som meg, innså jeg plutselig :overrasket: .

Endret av ¤flicka¤
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg har inntil nylig abbonnert på Edge, men ellers kjøper jeg kun blader når jeg skal ut og fly. Da kjøper jeg som regel et eller annet datablad, eller Illustrert Vitenskap.

Skrevet

Leser ofte KK, abonnerer en periode for så å si det opp. Rekker ikke lese det hver uke, nå får jeg Henne, men det er MYE reklame i disse bladene. Ellers blir det noe som frister når det er ferie og flytur men aldri interiørblader, mer helserelaterte da. :kaffe:

Skrevet

Jeg kjøper ikke blader hver måned, for å si det sånn...

Min mann kjøper noen tegneserier, og jeg leser somregel disse (Pondus, Ernie og LGV, og en og annen Billy) men selv kjøper jeg nesten ikke blader. Det er vel egentlig knapt hvert ÅR jeg kjøper et blad.

Blir stort sett alltid skuffa, det er fort lest ut, og var ikke halvparten så spennende som jeg hadde trodd...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg leser alle Her og Nå og Se og Hør gjentatte ganger hos legen. Ikke akkurat interessant, men det får tida til å gå.

Skrevet

jeg synes også det er mye reklame i bladet og at de blir alt for kjapt lest ut i forhold til hvor mye man gir for det..men det er koselig å bla i dissa bladene, og se på klærne til 5000 kr per del som jeg aldri kommer til å kjøpe..

Det er forresten en ting er jeg møkk lei av å lese i bladene.. Og det er disse tittlene om; hvordan gå ned i vekt- Slik mister du 5 kg i en fei- Slik skal du spise..blablablabla..

Det er da ikke det jeg ønsker å lese hver bidige mnd?! Ser forøvrig normal ut, og uansett er det jo tydelig at man ikke holder seg nede etter den slankinga og man får en ny greie man må følge neste mnd!? hohoho..

Så som en over meg skrev, Cosmopolitan holder seg på benken og leverer det de sier de skal! Klær og fashion :tommel:

Gjest nimbus
Skrevet

Jeg kjøper costume hver måned, og andre blad av og til, men de blir jeg alltid så skuffet over. Gidder ikke å lese om vold mot kvinner og sultne barn i afrika når jeg bare vil drømme meg vekk med mote... Kjøper masse bøker, også, blir nok en del penger. Orker ikke å regne på hvor mye...

Skrevet

Jeg ELSKER magasiner og kjøper en god del hver mnd. De jeg liker best er;

Elle, Cosmopolitan, Vogue :hjerte: , Marie clair, Ok!, Reveal, Now, Hello ++ De eneste norske jeg leser er Illustrert vitenskap, Det Nye og Mag. Jeg kjøper magasiner fordi jeg digger og lese om make up, hår, mote, sko, Hollywood-kjendiser osv.. Blir vel ca en 600 +/- kroner jeg bruker på det hver mnd.

Addict så det holder :sminkedokke:

Magasinoman, hehe...

Skrevet

Jeg kjøper Se & Hør hver tirsdag, før kjøpte jeg det som kom ut på fredager også men det har jeg kuttet ut. Ellers leser jeg en del serier som kommer ut i pocketutgave, driver å leser på 6 forskjellige serier nå så det går litt penger i bøker.

Gjest synseren
Skrevet

Jeg abbonerer på Kamille og kjøper Hjemmet innimellom. Men jeg sitter så mye med data'n at jeg ikke har så god tid til å lese de. Fremover skal jeg sette av tid til bok- og bladlesning. Aviser har jeg også tenkt å prioritere å lese.

Gjest Aloha
Skrevet

Abonnerer på Kamille og ELLE. Ellers leser jeg fra tid til annen Det Nye, Woman, Mag, Cosmopolitan m.m. Kjøper Her og Nå eller Se og Hør hver uke. Litt magasinjunkie, det må jeg innrømme...

Gjest Fliss
Skrevet

Jeg leser mye blader ...

Abbonerer på:

Norsk Hagetidend

Bo bedre

Som medlem i diverse får jeg:

2 hundeblader

Vi i villa

Så kjøper jeg innimellom:

Tara

Eva

KK

I form

Bonytt

Puls

Shape Up

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...