Gjest Gjest Skrevet 21. august 2007 #21 Skrevet 21. august 2007 Jeg har lyst på muffins-tårn, noe slik som CC11
Gjest Gjest_kine_* Skrevet 21. august 2007 #22 Skrevet 21. august 2007 Min mor skal lage bryllups kaken, hun har tatt slike oppdrag i flere år. Her begrenser bare kreativiteten seg. Har lyst på en stilfull kake, som står i stil med våre klær. Vi har ikke bestemt oss enda
karamella Skrevet 21. august 2007 #23 Skrevet 21. august 2007 Jeg liker ikke marsipan-kake men han og hele hans og min familie liker det. Derfor har jeg tenkt å ha en kake som er 3 etg. med sjokoladekake i midten, og de to andre i marsipan. Tanten min skal fikse det
Catgirl Skrevet 22. august 2007 #24 Skrevet 22. august 2007 Vår kake fra bryllupet vårt i sommer Eventyrkaken
*Emma* Skrevet 22. august 2007 #26 Skrevet 22. august 2007 Jeg syns sånne muffinstårn er dødskuule! Og de er jo enkle og rimelige å lage også! Man sparer sikkert utrolig mye på ett sånt
MayaM Skrevet 22. august 2007 #27 Skrevet 22. august 2007 Vi hadde denne kaken vi, det er sjokoladekake med jordbær inni. Kjempegod ! http://www.vgb.no/16967 (en hvit med to hjerter og bro ) Tihi.. Så morro. Hun skal lage vår kake også! Kan jeg spørre hva dere måtte betale? Hun lager veldig gode kaker! Har smakt en del Vi har ikke bestemt hvilken type eller form enda vi da.. Bare bakeren
Branna Skrevet 22. august 2007 #28 Skrevet 22. august 2007 (endret) Vi har ombestemt oss, vil ikke ha sjokoladekake likevel, men denne! Bringebærmousse med og friske bær fra Baker Hansen! Elsker mousse! Endret 22. august 2007 av Branna
Gjest Gjest_Sidney_* Skrevet 23. august 2007 #29 Skrevet 23. august 2007 Tihi.. Så morro. Hun skal lage vår kake også! Kan jeg spørre hva dere måtte betale? Hun lager veldig gode kaker! Har smakt en del Vi har ikke bestemt hvilken type eller form enda vi da.. Bare bakeren Hei, jammen er ikke verden liten.. Vi betalte 2000 kroner og det var den jammen verdt.. den var kjempegod og akkurat som vi hadde forestilt oss.. Dessuten er det liksom noe annet med skikkelig hjemmebaket... Har bestilt flere kaker derfra faktisk Lykke til med bryllupet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå