Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi er tre stykker som ønsker å feire i stavanger en fredagskveld helt i begynnelsen av august.

Vi ønsker oss en helaften med mye kos og stilige opplevelser på byn.

Vi tenkte avslutte med middag på Timbuktu eller Salza, et sted der vi for god mat OG bar med spennende drinker.

Men hva kan vi gjøre før vi kommer så langt?

Vi tenkte at litt skjønnhetspleie med snaks hadde vært fint start. Har hørt om et sted som het Syvende Himmel og lå på Østervåg, men den finner jeg ikke på nettet?? Så ser jeg at også Stokka Velvære tilbyr behandlinger for venner. Erfaringer?

Det hadde vært helt topp å gå på teater eller konsert før middagen, men tilbudet virker være ikke eksisterende pga sommerferien. Kino blir litt lite... Ideer? Det kan gjerne være noe litt annerledes og sprett , men spill og sport er ikke vår greie.

Endret av ilona
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Er ikke sikker på om jeg kan gi så mange gode svar. Men dersom dere vil ha litt pleie kan du sjekke ut f.eks. http://www.bareclinic.no/ eller http://www.hud-hanoghenne.no/ . Begge ligger midt i Stavanger sentrum iallefall. Når det gjelder spiseplasser så kan du sjekke min Stavanger restaurant blogg http://eatingoutstavanger.blogspot.com/ . Jeg var innom Salza for en stund siden og den ser ut til å være litt i samme still som Hall Toll...det vil si en restaurant som glir over i en nattklubb etterhvert.

Håper at det var litt til hjelp :-)

Skrevet
Jeg var innom Salza for en stund siden og den ser ut til å være litt i samme still som Hall Toll...det vil si en restaurant som glir over i en nattklubb etterhvert.

Veldig bra siden dette med nattklub på samme sted var spesielt ønske fra min svigerinne!

Jeg begynner å få litt kalle føtter siden jeg har akkurat skjønt at vi har bare en uke på oss...

Gjest Gjest
Skrevet

Vet at Anybody har sånn venninne greier på hudpleie og greier.

Ellers så har jo Paparazzi god mat og bar

Håper dere får en fin tur

Skrevet

Hvis dere ikke trenger å være i byen hele tiden anbefales et besøk på Flor og Fjære. Et fantastisk sted!

• 3 uker senere...
Gjest Mari Houge
Skrevet

Vi hadde utdrikkningslaget vårt på Stokka Velvære!

Bassenget var litt kaldt men boblebadet holdt god temperatur. De hadde også badstu man kunne varme seg i.

Bruden fikk egen behandling med leire og kreminnpakning (1 time)

Vi andre fikk ansiktsmasker på 20 min. Det betalte vi 265,- per person for.

Jeg og bruden var kjempefornøyde!

Kan også anbefale å bestille tapas-serveringen.

De har oversikt på www.stokkavelvaere.no/arrangement

Ellers tok vi turen til Bar Akademiet. Var også veldig fornøyde her!

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Hannah_*
Skrevet

Stokka Velvære kan jeg anbefale på det varmeste. Laila som jobber der er en solstråle som er kjempedyktig.

Du kommer ikke nærmere Spa i Stavanger enn dette, med jacuzzi og badstu.

Hannah, fastkunde (*daah*)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...