Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Senest i går var han hos meg, senest i går fortalte han meg at han kjente at han likte meg i hele kroppen. Han likte personligheten min, øynene mine, leppene mine, håret mitt. Han ba meg om ikke glemme hva som skjedde mellom oss. Jeg spurte om det var sant at dette ikke bare var sex, han sa-det er ikke det, du må tro meg. Så var alt bare løgn. Ukesvis med løgn. Tenk hvordan jeg føler meg nå, jeg forstår ikke hvilke glede han hadde av å lure meg. Kommer aldri til og fortstå det. Det rare er at selv om jeg er lei meg, så føler jeg også en viss avsky og manglende respekt. Å skrive dette er vel min måte å si adjø på, jeg orker ikke mer rett og slett. Hva han i det hele tatt var og hvordan han tenker får jeg aldri vite. Men jeg vet at det er hans tap.
Gjest *Madam Mim* Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Hvordan vet du at han løy? Og har han gjort det er han åpenbart ikkeno å samle på. Kom deg videre!
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Hvordan vet du at han løy? Og har han gjort det er han åpenbart ikkeno å samle på. Kom deg videre! Han ble i dag observert på byen med en annen dame liten by egentlig, og jeg har en del venner. Til meg sa han at han var opptatt med "jobb og barn". Senest i går: "jeg liker deg, jeg kjenner det i hele kroppen- det er ikke bare sex, du må tro meg. # jeg leker ikke med deg, du må gi meg tid# spyr av tanken på det jeg delte med denne mannen.
Gjest Veronica Mars Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Uff, det der har jeg også opplevd en gang. Råder deg til å ta et oppgjør, fortell han at han er en drittsekk. Så prøver du å finne en mann som fortjener deg i stedet. Hvorfor ta ett oppgjør? tror ikke det bryr denne mannen når han lyger til meg og lar det gå så langt som han har gjort uansett. Nei, taushet fra meg- så får han ikke mer å le av
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Nei, ikke bruk energi på å ta et oppgjör. Bruk det du vet til din fordel, så kan du gå vinnende ut. Ignorer han. Ikke la han vite vad du vet. Hvis han tar kontakt igen så var veldig nonchalant, overse han, ikke svar eller si at du er opptatt. La han tro at det er pga noe annet ( han, at du funnet noen andre etc) at du ikke er intressert i å se han mer.
Solskinn Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Jupp, ikke mye vits å bruke tid på et oppgjør. Den gangen en mann løy til meg på den måten ville han møtes for å ha et oppgjør (eller lyve enda mer) men jeg sa enkelt og greit at jeg ikke var interessert i å bruke et sekund mer av min tid på han og la på telefonen. Den eneste tiden jeg brukte på ham etter dette var de sekundene det tok meg å slette de uleste meldingene som kom fra ham.
Gjest Veronica Mars Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Fra første dag har han han fortalt meg hvor spesiellt dette er. Fra første dag har jeg vært skeptisk, gitt utrykk for at jeg ikke er med på et forhold kun basert på sex, og så er det bare LØGN alt sammen. Helt utrolig, slike menn må ha problemer, personlighetsforstyrrelser eller noe. Synd det tar tid og avsløre slikt, hadde jeg ikke hatt "knagger" å henge det på kunne jeg vært lurt lengre enn dette.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 Blir så forbanna, dagene mine har blitt helt ødelagt pga dette falske mennesket, og FORBANNA på meg selv, føler meg dritten og brukt. Akkurat nå er jeg bare RASENDE, tok denne mannen i moitt hjem!!!!!!!!!! føler for å reise opp til han og slå han noe så .....ja, jeg vet jeg ikke skal gjøre det-men fy søren så det frister, føler meg så brukt, sviktet, løge tilåååååååååååååååå
Gjest væren75 Skrevet 27. juli 2007 #11 Skrevet 27. juli 2007 Finn på noe ekkelt (lovlig) mot ham hehe , av og til kan det føles som en liten oppreisning å gi noen et lite "spark i siden " .
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 Finn på noe ekkelt (lovlig) mot ham hehe , av og til kan det føles som en liten oppreisning å gi noen et lite "spark i siden " . Ja, jeg har ett par mailer å sende :kaffe:
Clara1 Skrevet 28. juli 2007 #13 Skrevet 28. juli 2007 Kjære deg Det finnes så mange rare mennesker. Husk at det egentlig er han det er synd på. Hvordan skal han noengang kunne utvikle en god relasjon med en slik holdning og manglende moral. Skriv det inn i din minnebok for tabber du ikke skal gjøre igjen. Neste gang du treffer en slik mann så vil du kjenne igjen tegnene, og holde deg unna. Kanskje hjelper denne drittsekken deg til å velge en superfin mann å dele livet ditt med. Le av han - og tenk at du har utnyttet han like mye tilbake. Du hadde jo glede av sexen du også. Så kom deg videre i livet ditt.
fkdama Skrevet 28. juli 2007 #14 Skrevet 28. juli 2007 En annen dame? kan jo være en kollega eller en slektning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå