Gå til innhold

Nye IKEA katalogen

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente
Skrevet

Om du ikke har sett den enda ligger den på de svenske IKEA sidene, helt nederst til høyre.

http://www.ikea.com/se/

Førsteintrykket mitt var :overrasket: BLÅTT!! og striper.

Men jeg forelska meg litt i noen av produktene og gleder meg til IKEA besøk snart.

Videoannonse
Annonse
Gjest Spring Hermit
Skrevet

Ser masse jeg vil ha!

Skrevet

IKEA 2008 - for innredning av hytter.

Fælt var det. :overrasket:

Gjest -eline-
Skrevet

Så ikke stort jeg bare *må* ha, blir mer og mer skuffa for hvert år jeg... Lurer på om det er jeg som har forandret smak?! Men det var noen fine tepper og tekstiler i tillegg til en veldig fin stol (som jeg dog ikke kommer til å kjøpe siden den ikke passer inn her hjemme OG jeg har nok stoler ;)). Og det er sikkert noe småpjusk som vaser og lysestaker etc kommer til å bli kjøpt inn i løpet av året kjenner jeg meg selv rett.

Gjest Tweek
Skrevet
Så ikke stort jeg bare *må* ha, blir mer og mer skuffa for hvert år jeg... Lurer på om det er jeg som har forandret smak?!

Enig i denne. Da jeg begynte å se i ikea katalogogen likte jeg masse og gledet med så til å flytte ut selv og innrede mitt eget hjem. Jeg gleder meg fortsatt til å innrede et hjem helt fra bunnen av, bare ikke fra ikea.. De har mange gode løsninger som jeg gjerne kunne tenkt meg, men stilen er ikke "meg" lengere.

Skrevet

Bladde kjapt igjen, men så ikke noe veldig spesielt.

Var på IKEA her om dagen, og da bygget de masse, bl.a. ei hytte.

Når kommer de nye varene i butikk?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Sier bare " det glade '90 tallet"

hvilken rettning er ikea på vei i egentli? nytenkende? NOT!!!!

Skrevet

Det var ikke masse som jeg "bare må" ha, men jeg fant en del jeg likte, og synes Ikea har masse smarte oppbevaringsløsninger :)

Skrevet

Må på Ikea på mandag, skjønner jeg....

Skrevet

Noen som vet når katalogen dumper ned i postkassen?

Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg synes de stapper alle rommene fulle av alt mulig rot! :overrasket: Det ser jo så grusomt rotete ut alltid, og de som reklamerer med god oppbevaring og orden i systemet?? :overrasket:

Skrevet

Oh lykke, er det snart tid for ny katalog igjen!?!

Hadde helt glemt det jeg. Men oj som jeg gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...