Moiraine Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Noen som vet om hotellene har sprinkelsenger til de små, eller må man ha med reiseseng? Noen som har et godt hotell i Trondheim å anbefale? Ev. noen som har forslag til aktiviteter i Trondheim som vi kan gjøre sammen med veslemann? Er det ellers noe man må tenke på når man bor på hotell med ettåring?
Grooo Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 De hotellene jeg har vært på har i alle fall stilt med både reiseseng/sprinkelseng og babycall på rommet når jeg har reist med min mini. Har ikke hatt brukt for babycall, men det har vært der. Har riktignok ikke vært i Trondheim, men de har helt sikkert der og. Spør når du bestiller.
Glede! Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 De har helt sikkert sprinkelseng på hotellet, har ikke noe spesielle hotell å anbefale! Ungen din synes sikkert det er artig på www.zitrus.no ligger forresten ett hotell rett utenfor der scandic solsiden hotell heter det. Er masse restauranter og shopping muligheter i nærheten, også er det veldig fint der da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå