Edie Skrevet 7. april 2003 #41 Del Skrevet 7. april 2003 MS var dyrt ja. Tror ikke jeg skal se på kjoler fra henne nei gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. april 2003 #42 Del Skrevet 8. april 2003 MINA-MOR : Skal bare informere om at jeg har funnet OG PRØVD kjolen!!!!! Den er alldeles nyyyyydelig i virkeligheten også, men den må bare sees for det går ikke an å beskrive den... Jeg skal dra opp en gang til nå på lørdag, sammen med mor, sistern og forloveren min og da faller dommen... Og "godkjenner" de er kjolen i boks!!! ( den koster 10900 ) Og når det gjelder dette m hvite ermer på kjolen; " min " har det og det ble veldig pent. Jeg er en normalstr 38/40 og har normale armer. De hvite ermene på kjolen gjemte bort hvite og ikke fullt så muskuløse armer og var veldig pent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mina-mor Skrevet 8. april 2003 #43 Del Skrevet 8. april 2003 Anitacath ÅÅÅ.. heldiggris :D den kjolen er bare så nydelig.. vet jeg har sagt det før.. men.. :D Var det sånn at den bare var å kjøpe? ikke leie? 10900 er jo ikke så ille.. er jo bare å begynne å spare det!! Lykke til på lørdag!! De MÅ jo bare godkjenne den da... Er den like nydelig i virkeligheten som på bilder?? Eller finere i virkeligheten??? Tror jeg må ta meg en tur dit og se jeg.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. april 2003 #44 Del Skrevet 9. april 2003 Har spart penger lenge jeg slik at jeg skal kunne kjøpe den kjolen jeg virkelig vil ha! Det finnes omtrent ingen butikker som leier ut kjoler som har chiffong stoff... Bare tre dager igjen til neste prøveomgang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. april 2003 #45 Del Skrevet 9. april 2003 Ser at linken ikke virker lenger. Her er en ny... http://raq.globaleffect.net/files/sallieb/...les/jasmine.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 29. april 2003 #46 Del Skrevet 29. april 2003 Aricept: Fant den første kjolen du hadde på listen din hos ebay til 399$ :D Den var forresten nydelig! http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...&category=15723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. april 2003 #47 Del Skrevet 29. april 2003 wow! Takk Joplaya Det var jo ikke spesielt dyrt synes jeg..Synd det er litt tidlig å kjøpe kjole synes jeg da..Ja, den er fin ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 1. mai 2003 #48 Del Skrevet 1. mai 2003 http://www.lisenett.no/ Dette er en internettside hvor du kan bestille kjoler fra USA via denne damen til en billigere penge enn hva vi hadde måttet betale i Norge. Her fant jeg igjen kjolen "din" Aricept Men vi får ikke se noen priser siden valutaen varierer. Denne kjolen falt jeg for: http://www.lisenett.no/bryllupsbilder/dianafr2.jpg *sukk* så mange fine kjoler det er der ute! Jeg kommer garantert til å bestille kjole fra utlandet (ebay, linken over eller på andre måter), har en svigerinne som er kjempe flink til å sy dersom (helt sikkert) noe må sys inn/ut/opp/ned. Men for nå må det bli med drømmingen, tror jeg venter "litt" til med å bestemme meg for kjole. Kommer nok til å prøve kjoler her hjemme for å finne ut hvilket snitt og sånt jeg ønsker, finne ut hvilken stil som passer meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 2. mai 2003 #49 Del Skrevet 2. mai 2003 Det var en kjempesøt, romantisk kjole Joplaya! Ja, det er nok litt tidlig å kjøpe kjole. Men det er gøy å se! og jeg tror det er fornuftig å prøve kjoler selvom man skal kjøpe fra utlandet. Kjoler ser ofte annerledes ut på enn på hengeren Og man burde jo kjenne hvilke snitt og typer kjoler man synes er behagelig å ha på. Skal jo tross alt ha den på en hel dag, og da burde den være god å ha på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. mai 2003 #50 Del Skrevet 4. mai 2003 Joplaya: Kjolen din var kjempesøt!!! Det var noe voldsomt med puppestell på dama, men kjolen var dritlekker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 4. mai 2003 #51 Del Skrevet 4. mai 2003 Hehe... Jeg reagerte også litt på puppestyret Men det er jo KJOLEN jeg liker da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mina-mor Skrevet 4. mai 2003 #52 Del Skrevet 4. mai 2003 Kjempefin kjole :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 4. mai 2003 #53 Del Skrevet 4. mai 2003 Er forsåvidt en Maggie Sottero kjole, Joplaya. Modellen heter Diana. www.maggiesotterobridal.com (Alle MS modellene har "stort" puppestell ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå