Bokormen Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Har bestilt prøvepakke fra everydayminerals.com nå, og lurer på om jeg kan bruke en stor, nesten ubrukt, pudderkost jeg har fra Elizabeth Arden. Den er i naturbust, men ikke alt for tett.... Kan jeg bruke den til prøvene, eller vil ikke resultatet bli så bra som med en mer "riktig" kost?
*Mocca* Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg prøvde å bruke det jeg hadde... fungerte ikke noe særlig. Kjøpte koster på Lindex igår... Fungerte mye bedre... Kabuki.. og slikt... sikkert ikke like bra som dyrere, men bra nok i en prøveperiode
Ce'Nedra Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Hvis ikke er det verdt å prøve Premium Kabuki-børsten fra Everydayminerals uansett, den er billig (rundt 70 kroner) og bra.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Det viktigste er at børsten er tett. Det tettere den er det letter og bedre går mineralene på. Skal man først bruke mineralsminke kan man like gjerne investere i gode børster med engang. Det gjør kjempe forskjell på resultatet.
*Mocca* Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Tror jeg skal bestille litt fra dem samtidig som jeg bestiller sminke, nå har jeg bare de prøvegreiene...
Bokormen Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2007 Da bestiller jeg like gjerne en kost med en gang Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå