Gjest undrene Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Jeg kom hjem fra 6 ukers ferie i utlandet. Den siste uka før hjemreisa, sendte jeg flere sms til kjæresten for å bl.a si at jeg kommer hjem, men fikk ikke noe svar. Jeg ringte samme kveld jeg fløy hjem og fikk vite han var på vei til fest med kompiser (som han hadde avtalt mange uker i forveien)...jeg spurte om ikke han ville stikke innom en liten tur for å hilse på meg før ham dro, men det var vist ikke "tid til det". Kort oppsumert: utvikle seg til en gigantisk sms-krangel. Hvor jeg mente at han prioriterte kompiser over å treffe meg. Det er 2 uker siden krangelen..får ikke kontakt med ham hverken på sms, tlf eller email. Han er som sunket i jorda. Regner med jeg er blitt dumpet...eller?
milla-mor Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 isåfall har du blitt dumpet på verdens feigeste måte...
Gjest Fjellsippa Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Ja, du er blitt dumpet. Hvis ikke må han være verdens merkeligste kjæreste som holder deg for narr på den måten. Glem han så snart som mulig.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Hallo!! Jeg vet ikke hvem som er feigst her.. HUn drar på 6 ukers ferie UTEN kjæresten.. og kommunikasjonen er tydelig så god at hun må sende melding på forhånd for å si fra at hun snart kommer hjem!??! Hadde min kjære vært på ferie uten meg i 6 uker hadde jeg hatt nedtelling.. !! Og hadde jeg reist fra kjæresten i 6 uker hadde jeg passet på at han visste akkurat hvilken dato han kom hjem.. Kanskje likegreit at det erslutt her.. ?!
Gjest Pet Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 (endret) Hallo!! Jeg vet ikke hvem som er feigst her.. HUn drar på 6 ukers ferie UTEN kjæresten.. og kommunikasjonen er tydelig så god at hun må sende melding på forhånd for å si fra at hun snart kommer hjem!??! Hadde min kjære vært på ferie uten meg i 6 uker hadde jeg hatt nedtelling.. !! Og hadde jeg reist fra kjæresten i 6 uker hadde jeg passet på at han visste akkurat hvilken dato han kom hjem.. Kanskje likegreit at det erslutt her.. ?! Herregud, kan man ikke reise på ferie alene i seks uker fordi man har kjæreste heller nå, da. Det var kanskje en slags loffer-tur og hun visste ikke nøyaktig når hun kom heim? Uansett - enten er han forhindret fra å ta/få kontakt (fengsel, bortføring, koma, død) eller så har du blitt dumpet. Endret 26. juli 2007 av Pet
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 ja virker slik.. uannsett bryr han seg ikke stort mye..jeg mener at uannsett om sin kjære er bortreist så savner man de.. og man vil treffe de kjappest mulig når de kommer tilbake. kanskje han har innsett ved at du var borte, at han kanskje syns det var deilig.. eller at ikke han hadde følelser for deg allikevel.. eller kanskje han har truffet noen andre.. uannsett bryr han seg ikke nok om deg til at du skal gidde å å dra i snøret.. slipp han fri! ihvertfall ikke ta noe kontakt..og gjør han det.. play hard to get! jeg synes uannsett ikke han er verdt det når han oppfører seg slik.. det er ikke rett!!
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Du er jo helt klart blitt dumpet. Han savner deg jo selvsagt ikke når han går på fest med kompiser istedet for å møte deg. Hadde han elsket deg hadde han savnet deg vanvittig og kommet for å møte deg med engang!
Sølvpilen Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Jeg kom hjem fra 6 ukers ferie i utlandet. Den siste uka før hjemreisa, sendte jeg flere sms til kjæresten for å bl.a si at jeg kommer hjem, men fikk ikke noe svar. Hadde dere kontakt de første 5 ukene du var borte? Hadde dere ikke kontakt de andre ukene, kan det være at han føler at du ikke bryr deg nok om han. Hvis dere har hatt god kontakt de ukene du har vært borte, er jeg redd for at han har mistet interessen for deg, desverre.
Gjest undrene Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 Hadde dere kontakt de første 5 ukene du var borte? Ja, regelmessig kontakt de første 3-4 ukene. Så ble det lenger og lenger mellom sms fra ham. De siste uka (før hjemreisa) var det ingenting. Har skjønt nå, jeg er blitt dumpet...på verdens feigeste måte.
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 Hvor lenge var dere sammen før du dro på ferien ????
Gjest undrene Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 Hvor lenge var dere sammen før du dro på ferien ???? Vi har vært sammen i snart 3 år.....
Gjest Gjest_Maaneskinn_* Skrevet 29. juli 2007 #13 Skrevet 29. juli 2007 Han burde vært oppriktig nok å si det på den riktige måten, face to face, iallfall når dere har vært sammen såpass lenge, men dessverre finnes det slike mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #14 Skrevet 29. juli 2007 Det er jo en helt eksepsjonelt merkelig, hensynløs, feig og patetisk måte å dumpe noen på. Men det ser jo ut til at det er det han har gjort. Dumpet deg altså. Har aldri hørt om lignende. Huff. Håper det går greit med deg
W. Wallace Skrevet 29. juli 2007 #15 Skrevet 29. juli 2007 Du er jo helt klart blitt dumpet. Han savner deg jo selvsagt ikke når han går på fest med kompiser istedet for å møte deg. Hadde han elsket deg hadde han savnet deg vanvittig og kommet for å møte deg med engang! Dude - det er nok av tid til å treffe madammen selv om man er på fest en kveld/helg etter at hun har vært borte. Det betyr ikke nødvendigvis at man ikke elsker kjæresten sin. Uansett bør du egentlig bare glemme denne fyren. Hvem i alle dager gjør sånt? Man, what a sissy!
Sølvpilen Skrevet 30. juli 2007 #16 Skrevet 30. juli 2007 Det er 2 uker siden krangelen..får ikke kontakt med ham hverken på sms, tlf eller email. Han er som sunket i jorda. Har du hørt fra han nå?
AlmaCity Skrevet 30. juli 2007 #18 Skrevet 30. juli 2007 Du er dumpet ja, men på en utrolig feig måte...
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #19 Skrevet 30. juli 2007 Vet du (TS) om det er noen som har hatt kontakt med han? Synes bare at det er en utrolig rar måte å avslutte et 3årig forhold. Kan han virkelig være så feig?
Ce'Nedra Skrevet 30. juli 2007 #20 Skrevet 30. juli 2007 Hm... Synes dette høres utrolig rart ut.. Har du spurt foreldrene hans eller noe om de har sett noe til ham? Ville vel sjekket at han ikke hadde blitt utsatt for noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå