Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan bruker dere concealerne til Everydayminerals? Skal de på før eller etter foudation, og hvordan får dere det til å dekke nok? Hvis jeg legger på flere lag føler jeg at jeg ikke oppnår noe annet enn å bli gul under øyet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, men lurer på om jeg kanskje har tatt en farge som var litt for gul til meg.... Hmmm...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte den som heter Sunlight Concealer...

Skrevet

Tror det er den jeg har også....

Skrevet

Prøv dere fram.

Noen (bl.a. meg selv) liker å ta på concealer først. Jeg bruker sunlight under øynene, og av og til mint på kviser og røde områder (er ikke helt fornøyd med denne). Av og til legger jeg et lag med intensive fair eller multi tasking concealer over. Deretter foundation eller pudder.

Andre foretrekker å påføre foundation først. Da ser du hvor det er "nødvendig" med concealer, og OM det er nødvendig.

Det står på EM's sider hvilken effekt de forskjellige fargene skal ha.

Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Påfører du med våt kost? Jeg synes pudderconcealerne ble bare griseri, og det lille som ble liggende under øynene dekket ikke noe, men det er vel kanskje en vanesak.

Skrevet

Jeg bruker den tørr, enten med kost eller fingrene, men andre liker å bruke dem våt. Får ikke et helt til, jeg...

Jeg har prøvd å bruke concealer-kosten fra the Body Shop, men syntes ikke det helt funket, så jeg prøvde å bruke en flat øyenskyge-kost derfra. Synes den er bedre. Jeg tar litt i lokket på concealeren og "presser" det inn i kosten på den flate siden, og legger det på under øynene. Koster bort det overflødige etterpå.

Det beste rådet jeg kan gi er likevel "lek deg". Prøv deg fram til du finner de teknikkene som passer deg best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...