Katinka Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 (endret) Vi har vært sammen i to år om to uker og jeg vil gjerne overraske ham med noe spesielt, enten i form av en presang eller bare noe vi kan gjøre sammen. Vet meget godt at dette er noe jeg burde klare selv, men føler liksom at det meste er oppbrukt eller at det ikke egner seg. Har jeg ganske enkelt bare oversett noe? Takker for alle eventuelle svar. Endret 26. juli 2007 av Katinka
Frk Johansen Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Billetter til et sommershow eller liknende og en god vin som må lagres i fem år. Da sier du jo litt om at du ønsker at forholdet skal vare også. Jeg har nå flere årgangsviner på kjøla, og jeg ser frem til å dele de med min kjære. Har sagt ved overlevering at han skal om x antall år dele vinen med en flott kvinne, og håper det blir meg!
Katinka Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 hehe, slettes ikke dumt! må tenke litt på den med billettene. kanskje jeg kommer på noe lurt tusen takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå