Gå til innhold

VISA eller PayPal?

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Opplevde i en utenlandsk nettbutikk at man kunne velge mellom å betale med enten VISA/MasterCard/etc eller PayPal. Hva lønner seg i en slik situasjon prismessig og trygghetsmessig? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt Paypal-konto noen år, og har aldri opplevd noe tull. Det er raskt og enkelt og trygt.

Visa er vel trygt det også, men jeg liker å bruke Paypal

Gjest Gjest
Skrevet
Opplevde i en utenlandsk nettbutikk at man kunne velge mellom å betale med enten VISA/MasterCard/etc eller PayPal. Hva lønner seg i en slik situasjon prismessig og trygghetsmessig? :klø:

Har bare for noen timer siden opplevd det samme som deg. Via en nettbutikk i USA. Og etter litt undersøkelser fant jeg ut av at det (for meg) ble mindre styrete med VISA. Og prismessig,så kan jeg vel ikke se at det er noen forskjell. Kursen i banken din avhenger ikke av selve kortet...

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg har både PayPal og vanlig VISA, så det er vel kanskje det samme hva man bruker..

Skrevet

Jeg foretrekker vanlig visa, og jeg føler meg aldri helt trygg hvis jeg må handle med paypal.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er kanskje lettere å få refundert penger via de store kredittkortselskapene enn via PayPal dersom noe skulle gå galt.

Skrevet

Jeg kjøper endel ting som har med digital scrapping å gjøre på nett, og da bruker jeg alltid Paypal.

Det har hendt at jeg har betalt for mye, eller at jeg har fått noe feil eller annet - og det har aldri vært noe problem å få igjen penger.

Jeg har bare gode erfaringer med Paypal. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...