Gjest Frk. Grønn Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Opplevde i en utenlandsk nettbutikk at man kunne velge mellom å betale med enten VISA/MasterCard/etc eller PayPal. Hva lønner seg i en slik situasjon prismessig og trygghetsmessig? :klø:
Polly Ester Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har hatt Paypal-konto noen år, og har aldri opplevd noe tull. Det er raskt og enkelt og trygt. Visa er vel trygt det også, men jeg liker å bruke Paypal
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Opplevde i en utenlandsk nettbutikk at man kunne velge mellom å betale med enten VISA/MasterCard/etc eller PayPal. Hva lønner seg i en slik situasjon prismessig og trygghetsmessig? :klø: Har bare for noen timer siden opplevd det samme som deg. Via en nettbutikk i USA. Og etter litt undersøkelser fant jeg ut av at det (for meg) ble mindre styrete med VISA. Og prismessig,så kan jeg vel ikke se at det er noen forskjell. Kursen i banken din avhenger ikke av selve kortet...
Gjest Frk. Grønn Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har både PayPal og vanlig VISA, så det er vel kanskje det samme hva man bruker..
Dru Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Jeg foretrekker vanlig visa, og jeg føler meg aldri helt trygg hvis jeg må handle med paypal.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Det er kanskje lettere å få refundert penger via de store kredittkortselskapene enn via PayPal dersom noe skulle gå galt.
Polly Ester Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Jeg kjøper endel ting som har med digital scrapping å gjøre på nett, og da bruker jeg alltid Paypal. Det har hendt at jeg har betalt for mye, eller at jeg har fått noe feil eller annet - og det har aldri vært noe problem å få igjen penger. Jeg har bare gode erfaringer med Paypal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå