Lilith Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Hjelp! Pandabutikken i Markveien er lagt ned, og dermed forsvant min trofaste kinasko-forhandler (ikke så trofast mer, hva?!). Er det noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i disse søte, sorte nå? Tusen takk for hjelp!
Catzy Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Ville sjekket ut Scorpius på Grünerløkka og Shangri-La ved Jernbanetorget. Muligens også Design Forum-butikkene.
Rainbow Brite Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Men kinaskoene var finere før! Synes de som er på markedet nå er for firkantede foran, og har for høy såle.. Er det ikke noe sted som har de som er runde med lav såle?
Rainbow Brite Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Disse ser ut som de gode gamle kinaskoene JA!
Gjest Meep Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har kjøpt mine på Shangri-La, og de er veldig gode. Utvider seg en del da, men det vet du sikkert som har brukt sånne sko en del.
Lilith Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2007 Disse ser ut som de gode gamle kinaskoene Akkurat sånne de hadde på Pandabutikken. Og nå skal jeg sjekke ut Shangri-La! Tusen takk!
Lilith Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. juli 2007 Så søte! Har ikke sett noen med sånne sko jeg. Også er de gode å gå i - selv mine problemføtter klarer ikke å få gnagsår i dem! De er min redning i sommerhalvåret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå