Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor lenge bruker dere bh'en før dere vasker den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ikke har svettet noe særlig, så bruker jeg den noen dager, og bytter til en annen, og bytter kanskje tilbake igjen etter noen dager. Hvis jeg vet at jeg har svettet mye, eller den lukter, så vasker jeg den. Ellers er det litt etter innfallsmetoden.

Skrevet

Etter 2-3 dager.

Skrevet

2-3 dager.

Eller bare en dag.

bytter når jeg bytter tøy!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg svetter ikke noe særlig her i Norge, så da går jeg med den i en uke faktisk! men det blir jo seff. noe annet i syden, da blir den jo skiftet hverdag

Skrevet

Varierer veldig..alt fra en dag til en uke.. Kommer ann på hva jeg har gjordt den dagen og hvilke bh det er.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Varierer litt egentlig. Alt fra en dag til 5-6 dager. Kommer an på om jeg har svettet noe særlig eller ikke, og om den lukter eller ei.

Skrevet

Den skifter jeg hver 2.dag. Gjerne den dagen jeg vasker håret (pleier vaske det annenhver dag, og kroppen 1-2 ganger om dagen ettersom jeg har trent eller ei)

Man burde skifte ut tøy som er tett på kroppen ofte, siden det legger seg mye skitt selv om det ikke alltid synes/lukter...

Skrevet

Jeg bruker bestemte BHer når jeg trener og de kastes på vask etter treningsøkten. De andre blir derfor ikke svettet ut eller skitne så fort og vaskes dermed ikke så ofte som de andre.

Gjest Fliss
Skrevet

Jeg skifter klær med en gang jeg kommer hjem - også BH, derfor holder mine BH`er seg rene 2-3 dager før jeg trenger å vaske dem. Jeg har noen gamle BH`er som jeg bruker hjemme .. de strammer ikke og er avslappende og gode :fnise:

Gjest Frk. Grønn
Skrevet
Jeg har noen gamle BH`er som jeg bruker hjemme .. de strammer ikke og er avslappende og gode :fnise:

:ler: Den smiley'n passet så utrolig bra! :legrine:

(beklager den lille avsporingen..)

Gjest Borghild
Skrevet

Skifter hver dag. Og jeg svetter ikke. Skifter jo truse, topp og sokker hver dag og dusjer hver dag og syns det er ekkelt og uhygienisk å bruke samme bh i flere dager.

Skrevet
Jeg skifter klær med en gang jeg kommer hjem - også BH, derfor holder mine BH`er seg rene 2-3 dager før jeg trenger å vaske dem. Jeg har noen gamle BH`er som jeg bruker hjemme .. de strammer ikke og er avslappende og gode :fnise:

:enig: samme her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...