Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Selv mener jeg at jeg ikke ville gått fra ett menneske som ikke klarte å tilfredstille meg seksuellt FORDI har jeg ett forhold så er jeg veldig glad i det mennesket. Er jo mye annet å finne på slik en blir tilferdstillt, å gå fra ett menneske på grunn av det synes jeg virker egosentrisk og kynisk.
Gjest Pet Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Jeg skjønner ikke helt problemstillingen. Hvis jeg er i stand til å få orgasme og jeg tenner på ham, hvorfor skulle han ikke klare å tilfredsstille meg?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 ok. Hvis han ble lam og utstyret ikke virket. Hvis han ble impotent. Hvis den var for liten og du ikke kjente noe
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Jeg ville elsket han og blitt hos han uansett. Selv om han ble lam eller impotent. Ikke av plikt men av kjærlighet.
Solskinnsbolla Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Jeg ville elsket han og blitt hos han uansett. Selv om han ble lam eller impotent. Ikke av plikt men av kjærlighet. "du ville" men kanskje om du opplevde en slik situasjon, så ville du muligens etterhvert ha endret synspunkt på dette! om mannen din ble impotent og trakk seg inn i seg selv, ble deprimert og ikke ville snakke med deg- dele sine tanker med deg- altså at han avviste deg for å beskytte seg selv- DA ville kanskje du funnet en annen partner men om han ble impotent,men han var positiv og hadde stå-på-mot- ville du kanskje ha vært trofast! og selv om han hadde masse stå-på-mot... om du lager slike lover for deg selv, kan det hende du lurer deg selv ved å gjøre det uhyre vanskelig for deg selv OM en slik situasjon skulle oppstå! det er ikke alltid utroskap er det verste som skjer i et forhold!
Gjest Mirina Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Jeg er i begynnelsen av 20-årene og er ikke klar for å legge sexlivet på hylla. Så jeg tror faktisk jeg hadde gått fra partneren min om det var slik at vi aldri kunne ha sex igjen.
milla-mor Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 jeg tror jeg ville forlatt ham... og jeg tror han ville gjort det samme. det blir plutselig en ganske stor greie å innfinne seg med at man aldri skal ha sex mer...
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Jeg ville ha dumpet ham dersom han ble lam eller ikke kunne prestere i sengen. Dersom han var elendig på sex fra begynnelsen av ville jeg ikke ha blitt sammen med ham!
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 "du ville" men kanskje om du opplevde en slik situasjon, så ville du muligens etterhvert ha endret synspunkt på dette! om mannen din ble impotent og trakk seg inn i seg selv, ble deprimert og ikke ville snakke med deg- dele sine tanker med deg- altså at han avviste deg for å beskytte seg selv- DA ville kanskje du funnet en annen partner men om han ble impotent,men han var positiv og hadde stå-på-mot- ville du kanskje ha vært trofast! og selv om han hadde masse stå-på-mot... om du lager slike lover for deg selv, kan det hende du lurer deg selv ved å gjøre det uhyre vanskelig for deg selv OM en slik situasjon skulle oppstå! det er ikke alltid utroskap er det verste som skjer i et forhold! Jeg er 100% sikker på at jeg ikke ville vært utro, eller gått fra han, uansett om han ble både impotent og lam og deprimert og innesluttet. Jeg vet at jeg ville elsket han uansett. Hadde han derimot vært utro eller voldelig så hadde jeg gått fra han. For da hadde han drept kjærligheten. Jeg kan være i et forhold uten erotikk, men jeg kan ikke være i et forhold uten kjærlighet.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Aldri om jeg hadde dumpet en mann jeg følte kjærlighet til pga av det... Om sex en er dårlig så tror jeg ikke det er riktig kjemi ( begynnelsen av forhold ).. klar over at det er mange kyniske mennesker der ute så mange av svarene her forundrer meg ikke..
milla-mor Skrevet 26. juli 2007 #12 Skrevet 26. juli 2007 Aldri om jeg hadde dumpet en mann jeg følte kjærlighet til pga av det... Om sex en er dårlig så tror jeg ikke det er riktig kjemi ( begynnelsen av forhold ).. klar over at det er mange kyniske mennesker der ute så mange av svarene her forundrer meg ikke.. men har du ikke behov for sex? jeg kan ikke helt se for meg at sex-livet mitt skal slutte allerede... og jeg vil ikke ha en elsker, heller. jeg har absolutt ingen problemer med å forstå at noen ville blitt uansett, men behovene forsvinner jo ikke bare fordi mulighetene gjør det. er det kun snakk om samleie her, eller all seksuell aktivitet?
Solskinnsbolla Skrevet 26. juli 2007 #13 Skrevet 26. juli 2007 Aldri om jeg hadde dumpet en mann jeg følte kjærlighet til pga av det... Om sex en er dårlig så tror jeg ikke det er riktig kjemi ( begynnelsen av forhold ).. klar over at det er mange kyniske mennesker der ute så mange av svarene her forundrer meg ikke.. man er ikke kynisk fordi man trenger sex i et forhold! prøv å være i en relasjon der begge vil ha sex men den ene ikke er kompetent - jeg tror mange innser at det er vanskelig og det er noe med nærheten i relasjonen som forsvinner. nærhet kan man finne også på mange andre områder, men det er nå slik en gang at de fleste vil ha sex, og noen ganger trenger man også sex i forholdet. man er ikke kynisk fordi man vil ha sex med noen/den man elsker, og man er ikke kynisk hvis man føler et stort tap og savn i relasjonen og trekker seg ut av det. men det er så mange løsninger på ting- og jeg er sikker på par som opplever slike ting gjør mye for å møte hverandres behov - og om den ene skulle trekke seg ut og ha sex med en annen, avslutte forholdet e.l, så er nok det en veldig smertefull prosess for den som gjør det og for den personen som har et handikap e.l og som blir forlatt!! ting er ikke svart-hvitt!!
Gjest Eugene Onegin Skrevet 26. juli 2007 #14 Skrevet 26. juli 2007 om en kvinne ikke greie å tilfristille meg. Så er det takk og farvel.
Gjest Gjest_jada_* Skrevet 26. juli 2007 #15 Skrevet 26. juli 2007 Man har da ansvar for egen orgasme også. Kan jo ikke bare ligge der og forvente å bli servert. Men klart det er vanskelig hvis mannen er lam. Er han impotent kan han kanskje greie noe likevel..?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #16 Skrevet 26. juli 2007 Betyr det at dere aldri kommer til å gifte dere? Da lover man hverandre å leve sammen og elske hverandre resten av livet. Vil dere bare love troskap så lenge partneren er frisk og potent?
Gjest Eugene Onegin Skrevet 26. juli 2007 #17 Skrevet 26. juli 2007 Betyr det at dere aldri kommer til å gifte dere? Da lover man hverandre å leve sammen og elske hverandre resten av livet. Vil dere bare love troskap så lenge partneren er frisk og potent? man må ikke være gift for å gjøre dette.
Jalp Skrevet 26. juli 2007 #18 Skrevet 26. juli 2007 (endret) Jeg er i begynnelsen av 20-årene og er ikke klar for å legge sexlivet på hylla. Så jeg tror faktisk jeg hadde gått fra partneren min om det var slik at vi aldri kunne ha sex igjen. Bare forå ta et mer konkret eksempel... Hvis du hadde vært gift med Dagfinn Enerly, ville du tatt ut skillsmisse og forlatt han etter den ulykken han ble utsatt for? Betyr det å "legge sex på hylla" fordi en partner ikke kan gjennomføre samleie og penetrasjon? Jeg ville vel trodd at de som tror at et ekteskap kun skal være basert på begjær og sex, antakeligvis er en smule....naiv? Endret 26. juli 2007 av Jalp
Gjest Mirina Skrevet 26. juli 2007 #19 Skrevet 26. juli 2007 Bare forå ta et mer konkret eksempel... Hvis du hadde vært gift med Dagfinn Enerly, ville du tatt ut skillsmisse og forlatt han etter den ulykken han ble utsatt for? Betyr det å "legge sex på hylla" fordi en partner ikke kan gjennomføre samleie og penetrasjon? Jeg ville vel trodd at de som tror at et ekteskap kun skal være basert på begjær og sex, antakeligvis er en smule....naiv? Jeg skrev bevisst sex og ikke samleie, for sex er mye mye mer enn bare samleie og penetrering. Og jeg hadde ikke gått fra partneren min umiddelbart etter en evt ulykke, sex ville vært det siste jeg tenkte på i en slik situasjon. Men hvis det viser seg at sexlivet mellom meg og partneren min for evig måtte legges på hylla, ja da hadde jeg gått. Dette hadde selvfølgelig ikke vært en enkel avgjørelse, men jeg tror ikke jeg ville vært lykkelig uten et sexliv med kjæresten min. Dette har ingenting med å gjøre at jeg tror at et ekteskap er basert bare på begjær og sex, men at dette er en viktig del av et kjærlighetsforhold for meg. Men dette blir i grunn bare spekulasjoner fra min side, da det nærmest er umulig å vite hva man faktisk hadde gjort skulle en slik situasjon oppstå.
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. juli 2007 #20 Skrevet 26. juli 2007 (endret) Kall meg gjerne naiv men jeg hadde gått om jeg ikke hadde fått noe sex mer. Og da snakker jeg også om penetrering! Sex er såpass viktig for meg i ett forhold at jeg ikke hadde klart meg uten! Endret 26. juli 2007 av Mysticgirl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå