Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken concealer synes dere er best til å dekke rødhet på nesevingene og under? Skal gå till innkjøp av en ny og synes ikke dior concealeren min gjør nytten lenger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Helena Rubinsteins Magic Concealer gjør susen! :) Tyntflytende, men perfekt dekkevne, og ikke tørr og ekkel. Finnes i tre farger, i en liten, drøy tube. Nr. 2/medium er gultonet og lys, og kler de aller, aller fleste.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Helena Rubinsteins Magic Concealer gjør susen! :) Tyntflytende, men perfekt dekkevne, og ikke tørr og ekkel. Finnes i tre farger, i en liten, drøy tube. Nr. 2/medium er gultonet og lys, og kler de aller, aller fleste.

:Nikke:

Jeg bruker nr 1 da, men tenkte prøve nr 2 neste gang.

Skrevet

Jeg :hjerte: også HRs concealer. Den fungerer toppers, og man får mye for pengene hvis man sammenligner med eks. Dior, YSL m.fl.

Skrevet

Helena Rubestein er best! Har den i nr 2

Gjest Gjest
Skrevet
:Nikke:

Jeg bruker nr 1 da, men tenkte prøve nr 2 neste gang.

Kan jeg spørre hvorfor? Blir nr 1 for lys?

Jeg tenkte også å prøve denne, men jeg er usikker på om jeg skal kjøpe nr 1 eller 2. Jeg bruker lyseste farge i andre foundationer og concealere, og jeg har rosa hud.

Gjest Deception
Skrevet
Kan jeg spørre hvorfor? Blir nr 1 for lys?

Jeg tenkte også å prøve denne, men jeg er usikker på om jeg skal kjøpe nr 1 eller 2. Jeg bruker lyseste farge i andre foundationer og concealere, og jeg har rosa hud.

De er like lyse/mørke, synes jeg. Forskjellen ligger i at nr. 1 er mer rosatonet, mens nr. 2 er mer gultonet.

Touche Éclat er for øvrig ikke en concealer, men en highlighter, og ikke så egnet til å dekke ting man vil skjule.

Skrevet
De er like lyse/mørke, synes jeg. Forskjellen ligger i at nr. 1 er mer rosatonet, mens nr. 2 er mer gultonet.

Touche Éclat er for øvrig ikke en concealer, men en highlighter, og ikke så egnet til å dekke ting man vil skjule.

Har ikke funnet noe som dekker like godt jeg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...