Malou Skrevet 18. mars 2003 #1 Skrevet 18. mars 2003 Jeg skal være forlover i min venninnes bryllup i mai og har nå fått låne et langt taft skjørt av henne som jeg planlegger å ha på meg. Sitter nå og prøver å finne farger som matcher med skjørtet. Det er litt spesielt, i og med at det, ettersom om hvordan lyset faller på det, kan gå litt i en fersken i tone, selv om skjørtet i seg selv er lys dus grønt. Noen som har forslag farge på topp? Hva blir lekkert til lys grønn? Interessant å høre hva andre synes, selv om det kanskje er litt vanskelig når man ikke har sett skjørtet. Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2003 #3 Skrevet 19. mars 2003 Hva med en topp i litt mørkere grønn? Samme nyansen som skjørtet, men mørkere. Hilsen Lille meg
Malou Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2003 Fersken farge er i utgangspunktet ikke meg i det hele tatt! I allefall ikke opp mot ansiktet, så top i fersken tror jeg unngår, selv om man aldri skal si aldri. Fersken fargen i skjørtet er veldig dus, så den kan jeg absolutt leve med. En topp i litt mørkere grønn kunne kanskje være en idé, men flere tips når det gjelder farger hadde også vært hyggelig. Jennifer
Gjest Lott@ Skrevet 20. mars 2003 #5 Skrevet 20. mars 2003 Ta skjørtet med til en butikk - og konfrontér butikkdamene med ditt "problem". Personlig så tror jeg at en korsettlignende overdel i sort ville vært fint. Men, det er nå min mening.
Malou Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #6 Skrevet 20. mars 2003 Ta skjørtet med til en butikk - og konfrontér butikkdamene med ditt "problem". Har planer om å gjøre det også, men setter pris på å motta impulser og synspunkter fra andre allikevel. Jennifer
*Lisa* Skrevet 21. mars 2003 #7 Skrevet 21. mars 2003 Hva med en topp i kremfarge eller offwhite? Det er ihvertfall fint til lysegrønt, og det er jo fine vårfarger i mai. Så kan du heller trekke opp ferskenfargen i tilbehøret med et smykke, eller veske og sko? *Lisa*
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #8 Skrevet 21. mars 2003 til grønt? og om våren? hvitt!!! litt hvitt må det da være "lov" til å gå med selv i et bryllup.. særlig til grønt skjørt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå