Mrs. K Skrevet 18. mars 2003 #1 Del Skrevet 18. mars 2003 Ekteskapskontrakt - for kvinner Jeg, _______________, en kvinne som fullt ut aksepterer bruken av en slik avtale, lover at: §1 Dersom det skulle være slik at jeg ikke får orgasme etter at du i fylla har lagt deg oppå meg og beiset på i en halv time, hvesende som en hvalross med bronkitt, lover jeg at jeg skal simulere en orgasme. Jeg lover at det kommer til å se og høres overbevisende ut. §2 Jeg lover å aldri mer be om forspill. §3 Jeg er fullt innforstått med at en kvinnes hovedsakelige rolle i et forhold er å ta på seg all skyld. Så når du smeller foten inn i dørkarmen i ren forbannelse over at favorittlaget har tapt i den TV-overførte fotballkampen, lover jeg å ta på meg skylden for tapet. Selv om jeg ikke var til stede. §4 Når jeg og mine venninner har jentetreff lover jeg å si at du er bedre utrustet enn en jak-okse fra Himalaya, og at selv en elefant ville misunne deg ditt organ. §5 Jeg lover å ofte nevne hvor god og oppfinnsom du er i sengehalmen. Jeg skal til og med fortelle det til dine venner. Ofte. §6 Etter at vi har hatt sex, noe jeg for øvrig aldri kommer til å benevne som "å elske", forventer jeg ikke at vi etterpå skal ligge og kose en stund. Jeg kommer heller ikke til å ha håret mitt i ansiktet ditt siden jeg vet at dette irriterer deg. §7 Jeg kommer aldri til å gi din penis morsomme kjælenavn. §8 Jeg lover at jeg skal være villig til å prøve ut alle mulige og umulige stillinger som du måtte komme på, spesielt de stillingene der jeg må jobbe og du bare kan slappe av. §9 Jeg kommer til å forhøre meg blant mine venninner for å finne ut om de har noen som helst biseksuelle tendenser og så informere deg om hvem som eventuelt liker hva. Så kommer jeg til å invitere dem over til middag, to og to, og gjemme bilnøklene deres slik at de er nødt til å overnatte hos oss. §10 Jeg lover å trene minst 2 timer hver dag slik at du fremdeles tenner på kroppen min, selv om konsumeringen av øl får deg til å se ut som om du er gravid i niende måned. §11 Jeg lover at jeg aldri skal prate om at du begynner å miste håret. §12 Dersom vi blir separert lover jeg at jeg aldri skal ligge med noen av dine kollegaer eller kompiser. Og heller ingen andre som du har møtt eller som du kommer til å møte. §13 Jeg er fullt innforstått med at tekniske greier som biler, dataspill og fjernkontroller er ting som en kvinne ikke kan håndtere. Dersom jeg forsøkte å bruke slike ting ville jeg bare dumme meg ut. Derfor er all elektrisk apparatur ditt domene, og ditt alene. Følgende elektriske gjenstander er unntatt fra denne paragraf: Strykejern, vaskemaskiner, tørketromler, komfyrer, kjøleskap og støvsugere. Herved forsikrer jeg, ved mine fulle fem, at jeg kommer til å følge ovenstående paragrafer og jeg inngår herved denne ekteskapskontrakten. ________________________ Signatur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. mars 2003 #2 Del Skrevet 18. mars 2003 Tro om jeg skal tørre å skrive ut den der og gjemme den til det blir aktuellt.... Med fare for at deler av dette skal bli tolket "bokstavelig" fra Bananmannen Rammes inn og gis i morgengave, kanskje??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2003 #3 Del Skrevet 18. mars 2003 Er dette noe å le av :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå