Gå til innhold

Alternativ gravplass

A  

5 stemmer

1. 1. alternativ

• Ja
      1
    • Vet Ikke
      0
    • Nei
      4

Fremhevede innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Ville dere støttet et forslag fra en eller annen politiker.

om at i steden for og gravlegge de døde under jorden. Så sente man de bare opp i rommet og lot dem sveve der slik at de ikke tok all plassen i jorden ?

hadde dere stemt ja eller nei til dette ?

jeg hadde stemt ja. siden det er jo nok av plass ute i rommet

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Kanskje vi trenger den plassen til noe senere? I jorda råtner det jo til slutt, og man kan erstatte gravene med nye graver. Hvem vet om de råtner ute i verdensrommet? Hva hvis Fuglesang får bestemor slengt i ansiktet når han er ute og flikker på skipet sitt? Noe uheldig.

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Å slenge dem ut i rommet var vel drøyt, men jeg er enig i at man ikke nødvendigvis må gravlegges på en kirkegård.

Jeg mener at kremering burde bli mer vanlig, og at reglene for hvor folk kan få strø asken bør mykes opp. Det vil jeg stemme ja for.

Personlig ønsker jeg ikke noe minnesmerke over meg. Jeg vil at asken skal strøs på en fjelltopp, og bli borte med vinden. Burde egentlig ikke være så vanskelig, men meg bekjent er dette ikke lov i dag.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
Å slenge dem ut i rommet var vel drøyt, men jeg er enig i at man ikke nødvendigvis må gravlegges på en kirkegård.

Jeg mener at kremering burde bli mer vanlig, og at reglene for hvor folk kan få strø asken bør mykes opp. Det vil jeg stemme ja for.

Personlig ønsker jeg ikke noe minnesmerke over meg. Jeg vil at asken skal strøs på en fjelltopp, og bli borte med vinden. Burde egentlig ikke være så vanskelig, men meg bekjent er dette ikke lov i dag.

tja vi kunne jo bare gitt dem til dyrene etter at vi kastet dem i kværna.

men jeg er enig i at man burde ta mer til kremering å bare kaste aksen ut i luften. eller hvor nå man vil ha den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...