Brukernavn Skrevet 26. juli 2007 #1 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg gleder meg sånn til å se filmen til helgen at jeg bare måtte få det ut et sted. Er det bare meg, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirina Skrevet 26. juli 2007 #2 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg er stor Simpsons fan, og gleder meg som en liten unge. Tror desverre ikke jeg får med meg premieren men. Har store forventninger til denne filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 26. juli 2007 #3 Del Skrevet 26. juli 2007 JEg skal og :juhu: Skal se den i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 26. juli 2007 #4 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg skal se den i natt etter jobb :-D 00.01 begynner den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 26. juli 2007 #5 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja, glede seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 26. juli 2007 #6 Del Skrevet 26. juli 2007 Skal på lørdag, og gleder meg veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #7 Del Skrevet 26. juli 2007 Den sendes ikke 00.01 i drammen, men jeg skal se den kvart over ni.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 26. juli 2007 #8 Del Skrevet 26. juli 2007 jepp men jeg kommer ikke til å se den før den er ute på DVD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 26. juli 2007 #9 Del Skrevet 26. juli 2007 Spider-pig, spider-pig, does whatever a spider-pig does. Can he swing from a web? No, he can't, he's a pig. :rødme: Sangen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 26. juli 2007 #10 Del Skrevet 26. juli 2007 Spider-pig, spider-pig, does whatever a spider-pig does. Jæi gleder mæi! Men skal nok ikke se den før om en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 26. juli 2007 #11 Del Skrevet 26. juli 2007 Spider-pig, spider-pig, does whatever a spider-pig does. Can he swing from a web? No, he can't, he's a pig. Hihi, du rakk det først. Fått den på hjernen du òg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 26. juli 2007 #12 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja, den er så glimrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 27. juli 2007 #13 Del Skrevet 27. juli 2007 Først gikk det rykter om at de bare skulle sende den dubba versjonen av simpsons her.... takk gudane det bare var rykter. Men ja, skal se den =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 27. juli 2007 #14 Del Skrevet 27. juli 2007 Har kjøpt billetter til imorgen, og gleder meg masse... Syns ikke Simpsons er en barnetegnefilm, jeg... så jeg syns det er dumt at den er dubbet. Syns man burde kunne klare å lese teksten før man kan se den... men, det er meg da... Og jeg håper vi slipper foreldre som har med seg små barn som de må sitte å viske eller prate med og forklare handling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 27. juli 2007 #15 Del Skrevet 27. juli 2007 Sender de den bare dubbet der du bor, wander? Jeg skal heldigvis se originalversjonen.. Enig med deg i at det ikke er noen spesiell barnetegnefilm akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 27. juli 2007 #16 Del Skrevet 27. juli 2007 Nei, de sender den både dubbet og udubbet... Men, det har hendt at voksne tar med seg så små unger på originalversjoner av filmer som ikek kan lese, og så må de lese teksten for dem eller forklare hva som blir sagt. Jeg håper jeg slipper det i min nærhet i morgen, vi skal på originalversjonen. Det er i 9-tiden, så de minste har forhåpentligvis vært på den dubbede som går tidligere på kvelden... ...og så håper jeg at de med mobiltelefoner som bare MÅ motta og sende sms ikke har tenkt til å sitte i nærheten av meg når jeg skal på film i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 27. juli 2007 #17 Del Skrevet 27. juli 2007 Ja, samme her. Det er faktisk det verste jeg vet når noen plutselig lyser opp salen med den jævla mobiltelefonen, og sitter og knotter.. Hvis man synes filmen er så uinteressant kan man likeså godt gå Men enda verre er det med de som tar den ringende mobiltelefonen midt i filmen og sitter og skravler i vei.. *sukk* Krysser fingrene for en bra kinokveld uten forklarende foreldre og irriterende mobiltelefoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 27. juli 2007 #18 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Spider-pig, spider-pig, does whatever a spider-pig does. Can he swing from a web? No, he can't, he's a pig. :rødme: Sangen :-D Look doooooooooown, he is a spider-pig Jeg hadde sett den sangen så mange ganger før filmen at det var ikke så gøy når den kom (eller jo, det var den :-D ) Syntes filmen var dødsgøy og jeg lo godt Folk klappet jo når filmen begynte og og nå den sluttet å sånn, de skrik og ropte "dóh" Endret 27. juli 2007 av Tweek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 27. juli 2007 #19 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg synes bare den sangen er så glimrende. Homer ser så fornøyd ut når han holder grisen men jeg hadde ikke sett det der "Can he swing from a web.." før jeg så det på nettet i går. Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. juli 2007 #20 Del Skrevet 27. juli 2007 Skal helt klart se den, men ikke ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå