Gjest Jill28 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Jeg lurer på om dere andre hadde følt dere svært nedpå og deppa hvis dere hadde opplevd som meg, blitt politianmeldt av en mann. Han trakk tilbake anmeldelsen, men det var hardt følelsesmessig for meg. Det hele begynte med at vi hadde kontakt i flere år, møttes og hadde sex sammen. Han visste at jeg slet med selvbilde, etter intens mobbing i barndommen og i store deler av livet mitt etter masse negative vonde hendelser. Han tråkket på meg, med å kritisere meg på mange måter tilslutt, og tråkket der jeg var svakest. Så ville han ikke høre et pip fra meg sa han. Og dersom jeg sa noe mer til han ville han anmelde meg. Jeg trodde ikke på han, skrev noen mailer, smser han ikke svarte på.... Og da var det allerede gjort, han anmeldte meg og jeg fikk telefon fra hans politikammer. Men han trakk anmeldelsen. Jeg vet at jeg var dum som kontaktet han og ville snakke ut med han , å få han til å si at han ikke mente de sårende fornærmende ordene han kom med, men er det noen som kan forstå at jeg ikke er en ond ekkel forbryter.... og hvor såret jeg er for nedturen ......... Jeg føler meg så stresset av dette, at jeg har blitt helt apatisk psykisk. Orker ingenting lenger, og bare har et sinnsykt tankespinn....
Gjest Blondie65 Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 er det noen som kan forstå at jeg ikke er en ond ekkel forbryter.... og hvor såret jeg er for nedturen ......... Jeg føler meg så stresset av dette, at jeg har blitt helt apatisk psykisk. Orker ingenting lenger, og bare har et sinnsykt tankespinn.... Du er IKKE en ond ekkel forbryter. Hvorfor han gikk til dette skrittet vet jeg ikke noe om. Det sier imidlertid litt at han trakk anmeldelsen etter å ha vært i snakk hos politiet. Hvis du sliter så veldig med selvbildet så bør du få snakket om dette med noen som er profesjonelle. Jeg vil virkelig anbefale deg psykolog for det er ikke normalt å gå så i kjelleren når du blir behandlet så dårlig. Vi andre blir forbannet og tenker "for en dritt han er - glad vi er kvitt han" selv om vi kanskje har følelser. Trusler om anmeldelse og faktisk anmeldelse vitner om en enormt kontrollerende person og jeg håper at du kan se at det beste som har skjedd deg er at han ble lei av deg.
Gjest Vampyra Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 I mine øyne høres det ut som du hadde problemer med psyken lenge før dette skjedde. Så mitt råd er å kontakte lege.
Tiit Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Så vidt jeg vet er det ikke noe lovbrudd å sende mail og melding til noen som har sagt at de ikke vil ha noe med deg å gjøre. Det er kun et lovbrudd dersom du har kommet med trusler/sjikane mot vedkommende. Dersom omfanget av mail og meldinger er så stort at det kan kalles trakassering, vet jeg ikke hvordan det stiller seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå