Gjest Line27 Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Noen som blir kåt av psykopatiske gale mennesker ? Er jo kjent at kvinner blir kåt på slike. Jeg blir overhode ikke kåt på drapsmenn ! Men kan lett rote meg opp i gale og ville menn !
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Noen som blir kåt av psykopatiske gale mennesker ? Er jo kjent at kvinner blir kåt på slike. Jeg blir overhode ikke kåt på drapsmenn ! Men kan lett rote meg opp i gale og ville menn ! Det er vel greiere å si det slik at du blir kåt på potensielle drapsmenn, kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Enn om de er så gale og ville at de røyker?
Gjest væren75 Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Er det ikke et eller annet med at fengselsfugler , spesiellt de som er dømt for litt hardere kriminalitet , ofte blir nedskrevet av giftelystne kvinner når de sitter inne ? Tror det stod i samme artikkelen at det skyldtes et sånn mamma beskyttelsesinstinkt ala jeg skal redde deg og frelse deg fra de omgivelser som har fostret deg til slik en drittsekk . Personlig holder jeg meg unna menn som har en kriminell historie .
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Noen som blir kåt av psykopatiske gale mennesker ? Er jo kjent at kvinner blir kåt på slike. Jeg blir overhode ikke kåt på drapsmenn ! Men kan lett rote meg opp i gale og ville menn ! En psykopat er ikke en drapsmann. Ikke fysisk. Mer psykisk. En person uten følelseliv, og som bruker all sin tid på å ødelegge andre mennesker psykisk. Psykopater(Eller sosiopat'er, som det heter idag), gjør det som oftest med en og en person. I tillegg kun når det ikke er vitne tilstede. Far min foreksempe, gjorde det KUN når moren, og søsteren min var tilstede. Når "gjester" fra nabotunet kom på besøk, så var han utrolig snill og gav sjokolade og kaffè etc. For og si det slik, hadde det vært dødsstraff i Norge(Noe jeg inderlig håper på), så hadde faren min vært henrettet. Men det tok dommerene 15 år å oppfatte hva faren min hadde gjort...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå