Gjest Gjest_ane_* Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Jeg skal på shopping med moren min, men jeg vil dra ut av selve sentrum. Jeg har nettopp flyttet til Oslo, og er ikke så kjent enda. Jeg har hørt om Alnabru senter, Stovner senter og Strømmen senter. Ligger disse langt fra sentrum, og er de noe bra? Er det noen andre som ligger i rimelig avstand fra sentrum? Fikk høre at Strømmen ligger 45 minutter fra Oslo, stemmer det? Vil ikke til Sandvika storsenter, for der har vi vært før.
Gjest Skya Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 (endret) Fra Alnabru bruker du 10 minutter til Strømmen. Enkelt å finne frem, gode parkeringsmuligheter og godt utvalg av butikker. Edit: må du ta buss eller bruker du litt lengre tid, halvtime kanskje? Men både buss og tog stopper like i nærheten av senteret. Endret 26. juli 2007 av Skya
kathrine79 Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Jeg skal på shopping med moren min, men jeg vil dra ut av selve sentrum. Jeg har nettopp flyttet til Oslo, og er ikke så kjent enda. Jeg har hørt om Alnabru senter, Stovner senter og Strømmen senter. Ligger disse langt fra sentrum, og er de noe bra? Er det noen andre som ligger i rimelig avstand fra sentrum? Fikk høre at Strømmen ligger 45 minutter fra Oslo, stemmer det? Vil ikke til Sandvika storsenter, for der har vi vært før. Strømmen er ca 20 min med bil fra Oslo sentrum. Når det fint med tog også. Så hart du Lillestrøm og Triaden 5 min unna der igjen. Strømmen er størst av de 3, finner det meste der vil jeg tro, veldig stort.
brumma* Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Jeg ville nok satset på Ski eller Strømmen storsenter. Enkelt å komme seg til enten med bil eller tog, og godt utvalg av butikker.
Arkana Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Siden du har vært på Sandvika ville jeg valgt Strømmen. Et stort senter som har det meste. Det er god parkering (aldri opplevd at det er fullt), evt kan dere ta toget, jernbanestasjonen er rett ved siden av.
Grooo Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Jeg ville absolutt valgt Ski! Rundt en halv time med toget, og ca 50 meter å gå fra du er av toget til du er inne på senteret. Digert senter, de har tilogmed bowling, kino, bibliotek og hotell om det blir en lang tur
ringblomst Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Jeg ville valgt Ski storsenter fremfor Strømmen. Hvis dere ikke ønsker å dra på et storsenter men likevel ha mange butikker å velge mellom, så ville jeg valgt CC Vest på Lilleaker. 32-bussen stopper rett utenfor. Trikken stopper 5-7 minuter unna, hvis det er mer praktisk.
Sol79 Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 Alnabru er mere hvis du skal handle sportsutsyr, bilrekvisita, møbler og lignende. De har ikke vanlige klebutikker. I likhet med andre her så anbefaler jeg Strømmen og Ski, men også i tillegg Stovner senter. Det er skikkelig nedvurdert etter min mening. Du har også Triaden på Lørenskog. Strømmen er maks 15 min i bil fra Oslo. God shopping!
Ludvig sin mamma :) Skrevet 27. juli 2007 #11 Skrevet 27. juli 2007 Jeg er skikkelig kjøpesenterløve og jeg anbefaler Strømmen, Stovner og så Ski storsenter. De har alt du trenger av butikker, pluss litt til. Du kan jo ta deg en tur på nettsidene til hvert senter. Så får du opp all info om dem
lillesky Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 Jeg synes nesten alltid det er så fullt på Strømmen. Så ender opp på Triaden. Jeg liker meg godt på Aker brygge. Hopper over de mest eksklusive butikkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå