Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt Norvegian-biletter med lavpriskalenderen. Får kanskje ikke reist. Kan jeg selge disse / kan de overføres til et annet navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller kan jeg utsette reisedatoen?

Skrevet

Hos Norwegian kan navn, dato eller destinasjon endres, men du må betale for det.

Gjest Vampyra
Skrevet

Hvis du har kjøpt billige billetter blir det faktisk like dyrt å endre navn som å beholde billettene. Du kan også endre dato.

Jeg husker ikke helt hva avgiftene er, men mener de ligger fra 50-150 kr (men jeg vet ikke hva som koster hva)

Skrevet
Hvis du har kjøpt billige billetter blir det faktisk like dyrt å endre navn som å beholde billettene. Du kan også endre dato.

Jeg husker ikke helt hva avgiftene er, men mener de ligger fra 50-150 kr (men jeg vet ikke hva som koster hva)

Tror det faktisk er 300 jeg...så billigbilletter blir jo ikke billigbiletter lengere, men det er jo bedre at de blir dyre billetter enn ubrukte billetter selvfølgelig.. :sprettoy:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Du kan endre dato for et gebyr. www.norwegian.no forteller deg alt om dette.

Skrevet

Takk for svar!!

Billig og billig, betalte litt over 2000 for tur/retur.. Så 300 i gebyr går bra mot å utsette turen.

Gjest Vampyra
Skrevet
Takk for svar!!

Billig og billig, betalte litt over 2000 for tur/retur.. Så 300 i gebyr går bra mot å utsette turen.

det blir 300 per pers da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...