Ce'Nedra Skrevet 26. juli 2007 #1 Skrevet 26. juli 2007 Har kjøpt Bra Cups på Cubus, i cup size C. Jeg spurte dama på butikken om de var små/store i størrelsen, og hun sa de var vanlige. Da jeg kom hjem, fant jeg ut at de var aaalt for små, de dekker ikke puppen i det hele tatt. Nå jeg ser bakpå, er det kolonner kun for A, B og C-cup. Skal de ikke dekke puppene? Jeg har jo egentlig en liten C-cup, har aldri trengt å bruke D. Noen som vet om de finnes i D-cup, og hvem som eventuelt fører dem i større størrelser? Eller om noen har et annet forslag til meg, trenger puppehjelp før lørdag, da skal jeg i bryllup og har en kjole som vanlige bher synes under.
Gjest Mirina Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Kan desverre ikke hjelpe deg, men jeg lurer veldig på hva bra cups er for noe, dette har jeg aldri hørt om.
kathrine79 Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Hvor vil en vanlig BH synes da? Ryggen, foran..?
Ce'Nedra Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2007 Hvor vil en vanlig BH synes da? Ryggen, foran..? På sidene og ryggen. Til deg som lurte på hva Bra Cups er, det er bare cup'ene på bhen, ingenting rundt.
Gjest Mirina Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Høres spennende ut. Jeg liker ikke at BH'en synes under klær, og har en del topper som er vanskelige på den måten. Hvordan fester man en bra cup?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 invisible bra, er tingen. De har str. A-D cup hos erotikknett. Det er en "engangsBH, som tapes på puppen. Dessuten har de sinnsykt mange flotte strømper;-)
Ce'Nedra Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2007 Bra Cup festes direkte på puppen, er sånn limlignende greier. Men vet ikke om det er noe særlig enda jeg da..
Gjest Gjest_beate_* Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Det er innmari fint, når man skal gå i kjoler, som ikke tillater BH og om man har pupper, som ikke tillater å bli sluppet helt fri;-) De gjør underverker!
Ce'Nedra Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2007 Det er innmari fint, når man skal gå i kjoler, som ikke tillater BH og om man har pupper, som ikke tillater å bli sluppet helt fri;-) De gjør underverker! Men skal de ikke dekke puppen?
Gjest Gjest_beate_* Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 tja, nei, den dekker halve puppen. Man taper den liksom fast under puppene fra den ene siden til den andre, så man kan få rimlig fin kløft:-)
Gjest Veronica Mars Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Jeg kjøpe en UnBra på unbra.no, og den fungerte i hvert fall bra. Men den dekker ikke absolutt hele puppen, det holder at den dekker foran. Puppene får jo litt "push" av måten man fester den på, og at de festes sammen. (Vet ikke om dine fungerer på samme måte). Det fungerte i hvert fall bra på meg som har ganske små pupper, men har man hengepupper tror jeg nok at man trenger ordentlig BH. Men kan du ikke bare prøve den og se om den er riktig størrelse da?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. juli 2007 #12 Skrevet 27. juli 2007 link til billig bra cup http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=51...cleCondition=-1
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. juli 2007 #13 Skrevet 27. juli 2007 Link til en i Norge . http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=51...cleCondition=-1
Ce'Nedra Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 27. juli 2007 Takk for svar, da vet jeg at de skal være sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå