Gå til innhold

"koseklær"/sport/fritidsklær

Anbefalte innlegg

Gjest piropa
Skrevet

Noen som veit? Tenker på bukser/dresser/jakker osv i "kosestoff", evt bare vanlige sportsklær som er behagelige, men som også ser bra ut!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Latee: Jeg fikk ikke kjøpt fra Baby Phat sine sider, jeg, da jeg ikke har amerikansk kredittkort. Hvordan løser du det? (Baby Phat-vesker! :hjerter: )

Gjest Gjest_Latee_*
Skrevet

Det var rart, jeg har da lagt igjen en del tusenlapper der med mitt norske kort :klø: :ler:

Hva står det på mld som kommer opp?

Skrevet

Jeg får en e-post fra de:

Dear XXXX:

PLEASE NOTE THAT YOUR BABY PHAT ORDER (#53583308) HAS BEEN PLACED ON HOLD FOR ONE OR MORE OF THE FOLLOWING REASONS:

Different billing & shipping addresses entered

Your order exceeds a certain dollar amount

Past history of fraud or chargeback has been identified

Unable to verify billing address information (i.e. non US credit cards)

In order for us to process and ship your order, we require that you provide us the following information via fax or scanned copy via e-mail:

1. Form of ID (driver's license or passport) and

2. A copy of your credit card (front and back). You may block out the eight middle digits

If the address on your driver's license does not match the billing address on your credit card statement, please also include one or more of the following:

1. A VOID check or

2.A billing statement with your billing address on it. (We can not accept any verification information that is hand written)

Please refer to your invoice # on your fax, email or when calling Customer Service.

We can not process your order until we hear from you. Unless we hear from you within the next 72 hours, your order will be cancelled.

We apologize for any inconvenience however, this procedure is necessary to help protect you, the consumer, from identity theft as well as protect our business from fraudulent credit card transactions.

Please call Customer Service at 1-800-755-2119 or fax Order Verification at 201-255-2162 or email your information to [email protected]

Once again, thank you for shopping with eFashion Solutions.com!

Gjest Gjest_Latee_*
Skrevet

Aha.. Du får sende de en kopi av førerkort og av begge sider av kredittkortet ditt (stryk ut de 8 midterste tallene), så ordner det seg nok.

Vet det er en del som får denne mld, men jeg har av en eller annen grunn aldri fått den..

Gjest Gjest_Latee_*
Skrevet

Ja og så glemte jeg å legge til at Victoria's Secret også kan ha noe

Skrevet
Aha.. Du får sende de en kopi av førerkort og av begge sider av kredittkortet ditt (stryk ut de 8 midterste tallene), så ordner det seg nok.

Vet det er en del som får denne mld, men jeg har av en eller annen grunn aldri fått den..

Og nå er den veska jeg skulle kjøpe utsolgt. :sur:

Får fikse det når jeg kommer tilbake på jobb over helga - dårlig med kopimaskin/scanner her hjemme. :ler:

Gjest Gjest_Latee_*
Skrevet

:sur:

Dobbelsjekk om den ikke er på salg. Evt kan du jo sjekke eBay?

Skrevet
:sur:

Dobbelsjekk om den ikke er på salg. Evt kan du jo sjekke eBay?

Borteborte. :sur:

På eBay skjønner jeg ingenting av betalinga.

• 1 år senere...
Gjest Gjest_insomnia_*
Skrevet

Jeg har funnet masse deilige/lekre "koseklær" fra Danske Karmameju hos www.julegaveshop.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...