Gjest Line27 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Dersom du har sex med ei jente, hvordan reagerer du på at hun ikke går på prevensjon ? Jeg har selv hatt sex med en tilfeldig som ikke brukte kondom selv om jeg ikke gikk på prevensjon..... Lurer på menns innstilling til dette ?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #2 Skrevet 26. juli 2007 Kondom er kjipt, men av og til må man. Ellers finnes jo dagen derpå-pillen, da ...
Mrs. K Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Tråden er ryddet iht Kvinneguidens regler. Trille (mod)
Possibly Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Min erfaring er at de fleste menn er såpass uansvarlige at de sjelden tar seg bryet med å spørre om dama går på pillen. I tillegg er det ikke mange menn som tar på en kondom helt uoppfordret. Skal man få en mann til å ta på kondom, så må man mase en del.
Gjest Pax Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Ellers finnes jo dagen derpå-pillen, da ... Det er ikke et prevensjonsmiddel. Jeg avstår heller fra sex enn å ta den. Jeg går ikke på prevensjon, har ikke fått høre noe negativt om det. Har ikke vært noe store problemer med kondom.
Gjest =tentacle= Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Dersom du har sex med ei jente, hvordan reagerer du på at hun ikke går på prevensjon ? Jeg har selv hatt sex med en tilfeldig som ikke brukte kondom selv om jeg ikke gikk på prevensjon..... Lurer på menns innstilling til dette ? Hvis han har ubeskyttet sex med deg og vet at du ikke går på p-pillen betyr det at han er uansvarlig og lite omtenksom, og tar det som en selvfølge at du tar på deg en abort om du blir gravid.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Det kommer an på sammenhengen. Er det snakk om et ONS? Da ville jeg uansett brukt kondom pga smittefare. Er det snakk om et lengre forhold? Da synes jeg det er ganske kjipt å bruke kondom, for følelsen blir vesentlig nedsatt og jeg får ikke så mye ut av sexen. Dessuten får man en følelse av at det er en barriere mellom deg og kjæresten. På den annen side skjønner jeg godt jenter som er skeptiske til å bruke p-piller, spesielt over lengre tid. Ville nok spurt om hun var interessert i å prøve andre, ikke-hormonbaserte prevansjonsmidler.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Min erfaring er at de fleste menn er såpass uansvarlige at de sjelden tar seg bryet med å spørre om dama går på pillen. I tillegg er det ikke mange menn som tar på en kondom helt uoppfordret. Skal man få en mann til å ta på kondom, så må man mase en del. Det var interessant å høre. Jeg visste ikke at så mange menn ønsket å bli fedre og barnebidragsytere hver gang de hadde sex med en kvinne uten prevensjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå