Gjest Lizbet Skrevet 18. mars 2003 #1 Skrevet 18. mars 2003 hvor tok de veien.... Trenger noen tips om hvordan effektivt trene tilbake magen min.... Hadde relativt gode magemuskler en periode, men de er borte :cry: Er ingen kjempeaktiv trener - er det greit å kjøre feks serier med situps før leggetid ??? Trying.....
Sirius Skrevet 18. mars 2003 #2 Skrevet 18. mars 2003 På TV-Shop på TV3 selger de sånne magebelter som sender ut strømimpulser for å trene magemuskene. Såg også en slags bokse som skulle fjerne celulitter samtidig som en kunne forme sin drømmekropp uten å bli svett, som de selv sa det. Det høres jo helt fantastissk ut - jeg har nesten lyst til å prøve for å se og dette virkelig er sant, det er nesten for godt til å være sant. Hva tror dere???
Don Juan Skrevet 18. mars 2003 #3 Skrevet 18. mars 2003 På TV-Shop på TV3 selger de sånne magebelter som sender ut strømimpulser for å trene magemuskene. Såg også en slags bokse som skulle fjerne celulitter samtidig som en kunne forme sin drømmekropp uten å bli svett' date=' som de selv sa det. Det høres jo helt fantastissk ut - jeg har nesten lyst til å prøve for å se og dette virkelig er sant, det er nesten for godt til å være sant. Hva tror dere???[/quote'] At det bare er tullball. Ingenting er lett her i verden, det inkluderer trening. Svetting _MÅ_ til , uheldigvis
Gjest Naughty4pleasure! Skrevet 18. mars 2003 #4 Skrevet 18. mars 2003 feil feil feil..... Dette beltet hjelper!!! Bruker du det ofte, og på høy styrke, merker du gangsperren dagen etter! Det lønner seg å jogge ved siden av, slik du forbrenner fettet på magen, slik musklene blir synlige. Men dette beltet hjelper absolutt til å bygge muskler på magen!!! Ab-Girl!!
Gjest Lizbet Skrevet 18. mars 2003 #5 Skrevet 18. mars 2003 Er ikke redd for å svette og bevege meg, jeg. Ikke helt hva jeg hadde tenkt meg.... Men, men...
Mathias Skrevet 19. mars 2003 #6 Skrevet 19. mars 2003 Råder dere til å lete/søke litt på forumet her... Dette er det skrevet et utall ganger om....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå