Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Inspirert av drittsekktråden: Hva kjennetegner en som har noe på gang med en annen/er utro?
Gjest Gjest_Bambi_* Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Inspirert av drittsekktråden: Hva kjennetegner en som har noe på gang med en annen/er utro? At han drar i gang en vanvittig krangel med deg (om bagateller)På den måten kan han overføre all -sin dårlige samvittighet- over på deg, ved å kjefte, bli aggresiv, si sårende ting. Ved å bli sint på deg, får han lette sin samvittighet. Skjønner...? Det er ihvertfall min erfaring..
Ce'Nedra Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Min erfaring er: Så dårlig samvittighet at han ikke tør å komme hjem. Deretter unnvikende svar, eller svar som ikke henger på greip/passer med hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 At han blir livende redd for mobilen sin,og tar den med til og med på do!!!
Gjest skog Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 * At han bluttselig skal gå turer med hunden eller dra i butikken * At han ikke er hjemme men ute med "venner" hele tiden * At han ikke vil ha deg med på by turer. * At han begynner og kjøpe masse nye klær. * At han jobber mye overtid. * At han slår av mobilen eller skjuler den. * At han får store telefon regninger. * At han ikke intreserer seg for deg lenger. * At han pynter seg før han skal på jobb. * At han pluttselig er flink til å vaske klær....særlig sine egne. * At han ikke tar tlf når du ringer eller at du går direkte på tlf svarer over lange perioder. * At han pluttselig blir mer eller mindre intressert i sex. * At du tar ham i å lyve eller bortforklare ting du vet ikke stemmer. * At han starter små krangler og skyver ubehageligheter over på deg hele tiden. * At han ikke hjelper til eller planlegger fremtiden helger eller hyggelige ting sammen lengre. * At han skjuler bankutskrifter og tlf regninger. * At han pluttselig kjøper nytt undertøy parfymer osv
Gjest Gjest_Bernt_* Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Han? Det er kvinner som er mest utro.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Rødlig hår og bart, str. 43 i sko. , du beskriver mannen min (og sikkert en del andre menn i landet), men han er ikke utro! Så blæh på deg. :slåss:
Gjest Gjest_Martin_* Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 At hun begynte å gå med mobilen i lomma. Det er vanvittig bittert at jeg ikke tenkte over det, fordi jeg utmerket godt visst hva dette er et tegn på. Og særlig husker jeg en SMS som kom en ettermiddag vi satt rundt sturebordet, hun snappet til seg mobilen og slettet det som kom. HALLO kan jeg si nå til meg selv. Siden avslørte jeg alt, men det kunne skjedd så mye tidligere.
Gjest Cirka Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Jeg tror ikke en som er utro har noen spesielle kjennetegn, som ikke kan observeres hos trofaste også. Hadde det vært kjennetegn som kunne generaliseres, ville det ikke vært så veldig vanskelig å avsløre.
Gjest Mirina Skrevet 26. juli 2007 #14 Skrevet 26. juli 2007 At hun begynte å gå med mobilen i lomma. Det er vanvittig bittert at jeg ikke tenkte over det, fordi jeg utmerket godt visst hva dette er et tegn på. Og særlig husker jeg en SMS som kom en ettermiddag vi satt rundt sturebordet, hun snappet til seg mobilen og slettet det som kom. HALLO kan jeg si nå til meg selv. Siden avslørte jeg alt, men det kunne skjedd så mye tidligere. Jepp, telefonen ble voktet som en nasjonalskatt da jeg opplevde det samme. Jeg skjønte jo egentlig fort hva det var som foregikk, men hva skal man gjøre når han nekter når det ble stilt direkte spørsmål og sannheten er for vond og vanskelig å se i øynene..
Gjest TaraTarantell Skrevet 26. juli 2007 #15 Skrevet 26. juli 2007 jeg sier bare MOBILEN. viktigste kjennetegne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå