Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Jeg er skikkelig fortvilet. Meg og samboeren min skal gå i fra hveandre. Og jeg er redd med tanke på infertiliteten...... Vi fikk 2 barn, som er snart tenåringer. Jeg er fremdeles ung. Fikk barna ganske tidlig. Vi har prøvd i 6 år , og få barn. Og fikk det ikke til..... Og jeg er livredd at det er meg.... og det går utover psyken min........ Legen har ikke funnet noe gale med meg. De har undersøkt alt. Men sier at det kan ligge psykisk i hodet mitt. Men at det ligger der i 6 år , gjør meg kjempestresset..... Han har operert begge testiklene da han var liten. De var vandrende. Og han har mindre antall sædceller per milliliter enn normalt. Noe verdens helseorganisasjon definerer som ufruktbart. Men allikevel sier legen at det kan skyldes meg..... , eller begge to, eller han alene. Han er mye 10 år eldre enn meg, og tar ikke dette så alvorlig som det jeg gjør. Men jeg stresser.... og føler meg ukvinnelig .... og nå når forholdet er slutt føler jeg en kjempenedtur anngående dette .... Noen som vet noe om årsaker..... og har hørt historier om slike ting.... ?....
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Hei, To venner par av meg har også slitt med og få barn. Den ene av dem prøvde ut akupunkur etter flere år uten å ha fått barn. I februar fikk jeg høre den gledlige nyheten at de ventet en liten jente. Fortalte dette til det andre venne paret av meg, der gikk begge til behandling og rett før sommeren. Og for 2 uker siden kom også nyheten fra dem at de var med barn. Selv har jeg ikke erfaring med akupunktur, men begge venneparene mine er sikker på at akupunktur var en stor grunn til at de endelig fikk barn. Det ene venneparet har vært hos behandling hos Alternativ Medisin Røa, mens det andre vennerparet er jeg ikke helt sikker på hvor gikk. Sjekket sidene dems, de har en artikler om barnløshet og infertilitet Barnløshet - Soneterapi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå