Gjest Ranhild Anita Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 HEi..Jeg lurer litt på hvor dere skaffer kjøtt ifra? Kjøper dere fra slakteri,butikk eller catring... Jeg spør for å få tips hvor jeg kan få tak i mat hen.. Jeg bor i trøndelag
Chiquita Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Kommer ann på hvilken mat du ser for deg? Ferdiglaget - fra catering Egen kokk - fra butikk (ev slakteri om du har noe i nærheten)
Gjest Ragnhildania Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Kommer ann på hvilken mat du ser for deg? Ferdiglaget - fra catering Egen kokk - fra butikk (ev slakteri om du har noe i nærheten) egen kokk....dvs alternative som er billigst...:o)
Chiquita Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Da får du bare undersøke priser på div kjøttvarer rundt om i butikker og slakterier da 1
Ray Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Vi hadde to kokker som grillet i bryllupet vårt. Vi dro til Sverige og handlet 30 kg kjøtt. Hadde nok mat til 66 gjester + 4 musikere + 8 personer som hjalp til + 2 kokker. Hadde mat igjen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå