Gjest Hipp Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Min veeeldig ferske kjæreste sa til meg; Du er et elskelig vesen. Nydelig sagt, men jeg lurer på hva dere legger i frasen ?
Gjest StockDama Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 at du er et vesen han syns er lett å elske. ikke gå å kveruler på ting...det hjelper lite.
Gjest Hipp Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 ikke gå å kveruler på ting...det hjelper lite. Går overhodet ikke rundt å kverulerer. Jeg håpet bare at jeg tolket det, slik som han mente det.
Frk Johansen Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Han liker deg godt men elsker deg kanskje ikke enda?? Siden dere er veeeldig ferske... Hadde tolket det veldig positivt jeg i alle fall!
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Jeg hadde lagt i det følgende: A: Du er et elskelig vesen; Elskelig; av å elske. Vesen; Livsform,person, individ, entity(engelsk form for vesen). Også hadde jeg tatt høyde for smiger med henblikk på å fremstille seg selv som attraktiv i forhold til tiden det har gått siden dere sa hei til hverandre og kommentaren falt. deretter hadde jeg delt det på PI for å finne den gyldne meridian for attraksjoner som er reelle i forhold til falske fasader som blir forfektet til daglig for å fremheve sine antatt sterke sider i et spill som dreier seg om å dekke over fem feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå