Gjest Utlogget Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Sambo glemte å logge av msn sin da han dro i stad. Så så jeg at han hadde blokkert meg sendte sms til han, noe i denne duren; du glemte å logge deg av msn, hyggelig at du har blokkert meg. Han ringte og sa at det var kjempe lenge siden og at han hadde gjort det fordi han hadde sett at han var blokkert hos meg eller noe. Har aldri blokkert han. Så syns det var litt rart. men så hadde han ikke mer strøm på tlf og vi blei brutt. Lurer litt på hvordan jeg skal reagere, skjønner ikke hvorfor han har gjort det (???) og det irriterer meg. I tillegg hadde han ei jente der som han har sagt at han har sletta fra msn'en. men hu ligger der enda. Har jeg grunn til å bli forbanna? sitter med en klump i halsen her..
Gjest TS Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 For orden skyld så har han og jeg hatt en stoooooooooor krangel (for et par år siden) om denne jenta som han enda har på msn' sin Vet ikke om det var noe mellom de, men de sendte nå i hvertfall ca 20 sms hver dag før i et par mnd. Derfor jeg har sagt at han skal slette hun fra msn! Også har han ikke gjort det
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 For en grusom samboer du har. Klipp i stykker alle klærne hans og hell egg i skoene hans. Ærlig talt, sånn oppførsel fortjener virkelig en reaksjon. Det sier seg selvfølgelig selv at du nekter ham sex de neste 7 årene.
Gjest simsam Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Åh ja, den der kjenner jeg igjen fra min tidligere samboer. Han driver nok og chatter med sine "elskerinner" på nettet. Grunnen til at han har blokkert deg, er nok at du ikke skal se at han er online og lure på hvorfor han er online så lenge og hvem han prater med.
Gjest Anonymiserer av hensyn Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Hei! Jeg pleier vanligvis ikke å svare på tråder under samliv- men velger nå. "Feiger" ut med å logge meg ut. Jeg svarer nettopp fordi jeg kjenner meg veldig igjen i situasjonen. Men jeg var da den som ikke ble slettet. Og jeg kjenner både msn'en og den blokkerte. Skal ikke gå formye i detalj- men vet at det er ei jente her i landet som lever med en mann som ikke er ærlig- som er utro både fysisk og psykisk. Og jeg har mang en gang lurt på; hvordan er det mulig å være så naiv/ godtroende blind? Flere ganger har hun spurt spørsmål om "den som ikke er slettet"- og fått svar som ikke henger på greip. "nå har jeg ikke sett "kari" pålogget msn på leeenge- men jeg så henne jo lista di sist uke- lurer på om hun har blokkert meg- og hvorfor??" Jeg hadde jo blokkert henne ettpar mnd- men dagen etter "dukket jeg plutselig opp igjen". Hvorfor svarer ikke "kari" på facebook hilsenene mine etc etc. TENK DEG OM! Jeg tviler jo på at dette er deg, men noen mannfolk er støpt i samme form- så derfor kan jeg jo fortelle litt om hvordan han jeg kjenner holder på; Han har to msnkontoer (en hun ikke vet om) og en (som han har hatt i allr år) hvor han bla setter status " vis ikke pålogget" evt blokkerer mens han har kontakt med meg Han ringer fra jobb- har telefonsex, snakker om følelser etc etc Han var fysisk utro en helg ( ca 1 år siden)- og har vært psykisk utro siden dengang (følelser, tanker, illojalitet, telefonsex etc etc) Han bor med henne fortsatt fordi jeg har sagt nei til å flytte sammen til hans by (han bor i en annen nå). Uff, jeg vet at dette ikke hjelper deg stort, men noen ganger må en ha litt hjelp til å åpne øya og se fakta! Jada jada- vet at det jeg holder på med er galt- men her og nå er det evt en diskusjon i en annen tråd. Jeg valgte å svare her fordi dette fint kunne vært den situasjonen jeg har havnet i. Hun burde jo få vite at samboer er utro- men jeg får meg ikke til å si det til henne- og han sier i allefall ingen ting!
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Husk å logge av pc'n før du leggr deg til å sove da du utlogga. Kan være fali å drive på nett i søvne.
Gjest Line27 Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Sambo glemte å logge av msn sin da han dro i stad. Så så jeg at han hadde blokkert meg sendte sms til han, noe i denne duren; du glemte å logge deg av msn, hyggelig at du har blokkert meg. Han ringte og sa at det var kjempe lenge siden og at han hadde gjort det fordi han hadde sett at han var blokkert hos meg eller noe. Har aldri blokkert han. Så syns det var litt rart. men så hadde han ikke mer strøm på tlf og vi blei brutt. Lurer litt på hvordan jeg skal reagere, skjønner ikke hvorfor han har gjort det (???) og det irriterer meg. I tillegg hadde han ei jente der som han har sagt at han har sletta fra msn'en. men hu ligger der enda. Har jeg grunn til å bli forbanna? sitter med en klump i halsen her.. Jeg hadde ikke stolt på han ! Reiser han mye ?
Gjest TS Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Nei han reiser aldri uten meg. Lurer bare på hva skal jeg si når han kommer hjem i natt, da sover jeg nok. men i morra. Skal jeg være sur eller skal jeg bare drite i det? hvordan ville du reagert?
Gjest Mirina Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Dette synes jeg var rart. Min eks-samboer blokkerte meg på MSN, og hadde trolig også en hemmelig MSN-konto jeg ikke visste om for å pleie kontakt med andre jenter. Sier ikke at det er det som er tilfellet her, men jeg hadde vært på vakt. Endret 25. juli 2007 av Mirina
Gjest Line27 Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Nei han reiser aldri uten meg. Lurer bare på hva skal jeg si når han kommer hjem i natt, da sover jeg nok. men i morra. Skal jeg være sur eller skal jeg bare drite i det? hvordan ville du reagert? Jeg ville sagt til han at du begynner å mistenke han når han gjør som han gjorde....... Samt spørre han om å få se på msnen hans, og gjerne kontakte jenta som var på listen, for å undersøke om det kan være noe der.......... Jeg hadde nok selv vært KJEMPEFORBANNA !!!!!! men jeg kan bli ganske hissig av meg da huff..... Jeg ville aldri ha funnet meg i slik oppførsel. Men det hele kan være ganske uskyldig også - HUSK DET ! men men..... prøv å finn ut..... Og hvorfor skulle han ha en annen jente på lista ??????? Det hadde jeg ALDRI godtatt av en Mann jeg var i et skikkelig forhold med !!!!
Gjest Line27 Skrevet 25. juli 2007 #11 Skrevet 25. juli 2007 Dette synes jeg var rart. Min eks-samboer blokkerte meg på MSN, og hadde trolig også en hemmelig MSN-konto jeg ikke visste om for å pleie kontakt med andre jenter. Sier ikke at det er det som er tilfellet her, men jeg hadde vært på vakt. Menn liker å leke seg seksuellt, selv om de ikke vil forlate dere. Slik har jeg etterhvert lært menn å kjenne her på nett..... De vil leke men ikke forlate dere ..... :kaffe: huff
LilleSolstråle Skrevet 25. juli 2007 #12 Skrevet 25. juli 2007 Gni tannbørsten hans i dass!!!!! Sorry,men har selv erfart liknende og det sårer så utrolig! Vet det er kjempe vanskelig,men du budre absolutt ikke finne deg i det,spesielt siden dere har hatt krangel om denne jenta før.
Gjest Line27 Skrevet 25. juli 2007 #13 Skrevet 25. juli 2007 Gni tannbørsten hans i dass!!!!! Sorry,men har selv erfart liknende og det sårer så utrolig! Vet det er kjempe vanskelig,men du budre absolutt ikke finne deg i det,spesielt siden dere har hatt krangel om denne jenta før. Utroskap er sårende ! Og det ødelegger forholdet og tilliten. Jeg tror mange menn er utro for å leke, men det betyr ikke at de vil miste partneren. De er bare ute etter å føle seg attraktiv, vel, og spenningen med en ny. Men vil beholde partneren for alt i verden likevel. Menn er merkelige vesener......Jeg ville truet med å gjøre det slutt ! Og kanskje gjort det slutt - for jeg hadde ikke taklet hun andre dama på msn !!!!!
LilleSolstråle Skrevet 25. juli 2007 #14 Skrevet 25. juli 2007 Hei! Jeg pleier vanligvis ikke å svare på tråder under samliv- men velger nå. "Feiger" ut med å logge meg ut. Jeg svarer nettopp fordi jeg kjenner meg veldig igjen i situasjonen. Men jeg var da den som ikke ble slettet. Og jeg kjenner både msn'en og den blokkerte. Skal ikke gå formye i detalj- men vet at det er ei jente her i landet som lever med en mann som ikke er ærlig- som er utro både fysisk og psykisk. Og jeg har mang en gang lurt på; hvordan er det mulig å være så naiv/ godtroende blind? Flere ganger har hun spurt spørsmål om "den som ikke er slettet"- og fått svar som ikke henger på greip. "nå har jeg ikke sett "kari" pålogget msn på leeenge- men jeg så henne jo lista di sist uke- lurer på om hun har blokkert meg- og hvorfor??" Jeg hadde jo blokkert henne ettpar mnd- men dagen etter "dukket jeg plutselig opp igjen". Hvorfor svarer ikke "kari" på facebook hilsenene mine etc etc. TENK DEG OM! Jeg tviler jo på at dette er deg, men noen mannfolk er støpt i samme form- så derfor kan jeg jo fortelle litt om hvordan han jeg kjenner holder på; Han har to msnkontoer (en hun ikke vet om) og en (som han har hatt i allr år) hvor han bla setter status " vis ikke pålogget" evt blokkerer mens han har kontakt med meg Han ringer fra jobb- har telefonsex, snakker om følelser etc etc Han var fysisk utro en helg ( ca 1 år siden)- og har vært psykisk utro siden dengang (følelser, tanker, illojalitet, telefonsex etc etc) Han bor med henne fortsatt fordi jeg har sagt nei til å flytte sammen til hans by (han bor i en annen nå). Uff, jeg vet at dette ikke hjelper deg stort, men noen ganger må en ha litt hjelp til å åpne øya og se fakta! Jada jada- vet at det jeg holder på med er galt- men her og nå er det evt en diskusjon i en annen tråd. Jeg valgte å svare her fordi dette fint kunne vært den situasjonen jeg har havnet i. Hun burde jo få vite at samboer er utro- men jeg får meg ikke til å si det til henne- og han sier i allefall ingen ting! Måtta bare svare deg,for jeg har vært på andre siden. Og helt ærlig,så er det bedre å få høre det enn at ingen sier det. Jeg har blitt lurt før,og hadde jeg blitt lurt igjen og ikke sett det,så ville jeg absolutt at noen skulle sagt det til meg. Det gjør vondt,men da hadde jeg ihvertfall fått sjans til å komme meg ut og videre.
LilleSolstråle Skrevet 25. juli 2007 #15 Skrevet 25. juli 2007 Utroskap er sårende ! Og det ødelegger forholdet og tilliten. Jeg tror mange menn er utro for å leke, men det betyr ikke at de vil miste partneren. De er bare ute etter å føle seg attraktiv, vel, og spenningen med en ny. Men vil beholde partneren for alt i verden likevel. Menn er merkelige vesener......Jeg ville truet med å gjøre det slutt ! Og kanskje gjort det slutt - for jeg hadde ikke taklet hun andre dama på msn !!!!! Kan skjønne det du mener,men samtidig,skal vi bare godta at gutter liker å leke,også skal vi sitte og vente på at de kommer tilbake når leken er slutt?? Til og med gutter må ta et valg om de vil leke hele livet,eller faktisk begynne å ta forhold på alvor og respektere den de selv har valgt å være sammen med. Mulig jeg er dum og "streng",men som sagt har jeg selv bltt bedratt,og ikke pokker om jeg syns det er greit igjen fordi det liksom er deres natur som de ikke kan gjøre noe med.
Gjest Line27 Skrevet 25. juli 2007 #16 Skrevet 25. juli 2007 Kan skjønne det du mener,men samtidig,skal vi bare godta at gutter liker å leke,også skal vi sitte og vente på at de kommer tilbake når leken er slutt?? Til og med gutter må ta et valg om de vil leke hele livet,eller faktisk begynne å ta forhold på alvor og respektere den de selv har valgt å være sammen med. Mulig jeg er dum og "streng",men som sagt har jeg selv bltt bedratt,og ikke pokker om jeg syns det er greit igjen fordi det liksom er deres natur som de ikke kan gjøre noe med. Hadde dere lov av hveandre å ha kontakter på msn ? Menn vil ofte bare leke... og det er jo mange som har lyst på å smake på en annen sjokolade enn den samme hele tiden - og klarer ikke å dy seg - lever liksom bare en gang.... Men jeg hadde selv altdi akseptert et utroskap ! Jeg hadde aldri akseptert at en Mann jeg elsket hadde kontakt med en annen dame , Never !
Gjest Line27 Skrevet 25. juli 2007 #17 Skrevet 25. juli 2007 Hadde dere lov av hveandre å ha kontakter på msn ? Menn vil ofte bare leke... og det er jo mange som har lyst på å smake på en annen sjokolade enn den samme hele tiden - og klarer ikke å dy seg - lever liksom bare en gang.... Men jeg hadde selv altdi akseptert et utroskap ! Jeg hadde aldri akseptert at en Mann jeg elsket hadde kontakt med en annen dame , Never ! mener at jeg hadde aldri akseptert at en mann var utro mot meg !
Rosalie Skrevet 25. juli 2007 #18 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Jeg hadde blitt dritsur dersom samboer hadde blokket meg på MSN. Men at han har en jente du ikke liker på kontaktlista, kan da virkelig ikke være noe å bry seg om. Så fremt han ikke har vært utro med henne ser jeg ingen grunn til at han ikke skal kunne ha vennskaplig kontakt med henne. Man kan ikke styre hvilke venner partner skal kunne ha! Endret 25. juli 2007 av Wadjet
Ce'Nedra Skrevet 25. juli 2007 #19 Skrevet 25. juli 2007 Uff, dette hørtes kjipt ut.. Går det an å finne ut om han har flere msn-kontoer da?
Ce'Nedra Skrevet 25. juli 2007 #20 Skrevet 25. juli 2007 Hadde forøvrig sjekket opp om han hadde strøm på mobilen når han kom hjem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå