Amalie_85 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Ja noen ganger kan det jo hende man lager litt mye. Og setter restene i kjøleskapet til senere. Men hvor lenge kan egentlig mat stå sånn i kjøleskapet før det blir dårlig? Jeg vil lissom ikke vente til muggen kommer
Bokormen Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Aner ikke, varierer vel fra rett til rett, om den inneholder melkeprodukter osv osv.... Men hos oss spises ingen mat som har stått mer enn 4 døgn i kjøleskap (snakker da selvsagt om middagsretter, eller andre varmretter)
Gravenstein Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Kommer litt an på hva det er slags mat, men i hovedsak kaster jeg restene hvis de ikke er spist innen to dager.
Amalie_85 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2007 Tenkte på varmretter ja, har noe som står i kjøeskapet og i dag er 5 dagen, kommer til å kaste det siden vi ikke har planer om å spise det, men kjekt å vite egentlig til en annen gang. Jeg er alt for flink ha rester
Gjest Fliss Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 3 dager er maks her i huset. Jeg er håpløs med rester - gjemmer alt, så leste jeg en vits og følte meg veldig truffet: Mannen til kona: "Skal jeg kaste resten av puddingen nå eller sette den i kjøleskapet og kaste den om en uke?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå