water1 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Det er 3 1/2 uke til bryllupet og jeg ligger her og er syk. Har vel hatt alt som går an å ha...oppkast, magesjau, forkjølelse, vondt i halsen, tett nese, feber... Nå er jeg for det meste bare slapp og uten matlyst. Er så fortvilet da bryllupet nærmer seg og jeg har gått ned flere kg de siste dagene. Er veldig slank i utg.pkt og har ikke de ekstra kiloene å ta av. Kjolen passer til den normale kroppen min, ikke denne... Prøver å spise selv om jeg ikke har lyst på, men det blir ikke de helt store måltidene. Er i allefall klar på at jeg må på en "oppfetningskurs" når jeg blir frisk igjen. Får satse på at jeg når match-vekt igjen ganske snart.Har vært syk i litt over 5 dager nå... Er så redd for at alt skal gå i vasken.... Ouff, dette er ikke moro altså.
*Emma* Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Masse masse god bedring Forøvrig tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for bryllupet...3.5 uke er da plenty av tid til å bli frisk
Antoinette Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Du kan ta det helt med ro, 3 1/2 uke er plenty med tid til å bli frisk på.
water1 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2007 Ja, jeg vet jo egentlig det.. Men jeg er så sjelden syk, og jeg kan ikke huske sist jeg var sånn som nå. Pleier kun å være syk et par dager når jeg først blir syk. Men 3 1/2 uke ER god tid på å bli frisk. *overbevise seg selv*. Men man blir jo litt "hysterisk" når det er noe som kan ødelegge bryllupsdagen... Takk for oppmuntringer trenger de....*spise spise*
Bokormen Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Huff, stakkars deg Kan jo godt hende du har blitt syk, fordi immunforsvaret har vært litt dårlig pga mye stress osv før bryllupet? Men heldigvis kom det NÅ og ikke dagene rett før! Masse væske og den maten du orker og har lyst på, så går nok dette flott God bedring!
water1 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2007 Føler ikke jeg har stresset igrunn....Men nå har det vært mange syke mennesker rundt meg...og samboeren var heller ikke i noe særlig form i forrige uke. Blir vel sakte men sikkert bedre... For å toppe det hele, så ble jeg knall rød i ansiktet etter en dag ute i fjellet uten solkrem. Det var regn da vi begynte å gå, så solkremen lå igjen hjemme. Ikke lurt. Så for meg at jeg kom til å bli en brudekjole med en solmoden tomat på toppen. Men fargen har roa seg, så det går bra nå og det gjør nok dette også.... men utrolig kjipt altså....
LilleSolstråle Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Stakkar deg typisk at sånt skal skje før viktige ting. Men som de andre har sagt, 3 1/2 uker er bra med tid å bli frisk på. Ei venninne av meg blir nesten alltid syk når ho skal på ferier (reisesyk) eller noe som ho gleder seg til. Kanskje det er noe liknende du har? Stress,masse å holde styr på,gleder seg,men er redd noe skal gå galt... Man kan bli syk av å bekymre seg og stresse sånn. Vet ikke om du er sånn,men... Ikke stress om at du ikke blir frisk,da kan det ta enda lenger tid tenker jeg. Slapp av,prøv å kose deg :kaffe: og se frem til den store dagen er mitt råd!!
kathrine79 Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Mye av vekten du har mistet er nok bare vann, og det går du fort opp igjen når du er frisk. God bedring
Jandia Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Du får komme på fetekur på Sætra Gubben kan lage ett skikkelig fett måltid.
water1 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. juli 2007 Ja, Jandia...hvem har vel ikke hørt om "til sæters og gjøre seg fet"...hehe... Har fått opp appetitten litt her nå..så nå er det bare å spise alt en kommer over. Dog, kan ikke fetes opp for mye da, for da sprekker kjolen.. Nå kan jeg muligens slappe litt av..den knallrødfargen jeg fikk har forsvunnet og formen er bedre. Kanskje det blir et vellykket bryllup likevel ) herregud, så jeg gleder meg nå!!!
Jandia Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Det kommer til å bli det beste bryllupet ever (sånn rent bortsett fra mitt eget da...heheh) GLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDER MEG!!! :juhu:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå